26 Mart 2015 Perşembe

uyuyup uyumama arasında kalmış cümleler


O sözler durduruyor insanı, duymadıklarını tahmin ettiğindeyse ilerle diyor, koş diyor koşturmayı deniyor ama insan duruyor, alışmış, duruyor.

Şöyle bir 'bezdim!' diyesi geliyor insanın, durduk yere değil de durduğu yerde... Şöyle bir 'bezdim' diyebilse rahatlayacak insan.
Ebedi bir ağrısı var, üzerine gitmeyin. Üstü kapalı kalacak her şeyin olduğu gibi onun duygularının da ağrısı vardı elbet, üzerine gitmeyin.
Gittim diyecekti, gidiyorum da olabilir. Her nasılsa gidecekti. Kaçıyordu ama kaçtım diyemeyecek kadar da kırılgandı.Kırılganlık, alışkanlık haline gelmişti. Alışkanlıklar, en ebedi ağrılardan da kötüydü. Biliyordu ya ondan sustu insan.

Buraya birkaç söz karıştırdım, özür dilerim.
Konu böyle bir şey kesinlikle değil.
Özür dilerim.
özür diledim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder