18 Nisan 2013 Perşembe

Kimin sevgilisi yok?


Kimin sevgilisi yok, parmak kaldırsın?


Sanırım sevgilisi olmayan beş kişi falan kaldık. İşte ben, Blossom, Bubbles, Buttercup ve bir de profesör Utonyum. 


Barbaros Bulvarı'na bir çıksanıza. Bir çıkın ya. Herkes el ele. Böyle herkesin sevgilisi var ve utanmadan ellerini gözlerime sokuyorlar. Aşkımlar, kikirikakalar, sevgilimler, seviyorumlar havada uçuşuyor Barbaros'ta! Hayır bir de bakıyorum kıza tam bir İsmail, sonra çeviriyorum kafamı yola, oradaki kıza bakıyorum o da Süleyman. Erkeklere bakıyorum, ama öylesine değil he, Süleymanların İsmaillerin ellerini tutan erkeklere bakıyorum....nasıl söylesem...Hepsi mi Kıvanç olur hepsi mi Mert Fırat olur?


Kimin sevgilisi yok, üç kere öksürsün.


Hayır bunları taktığımdan değil ama etrafımda artık o kadar sevgilisi olup mutlu olmayan bir de sevgilisi olmayıp hayatı Esra Erol'den ibaret görenler var ki arkadaşlar....yemin ederim 19buççuk yaşında 32buççuk sendromu yaşıyorum. Acaba ben de mi sorunlar, acaba sorun onlarda değil de bende miydiler falanlar filanlar...

-19buççuk yaşında
-başak burcu
-yürümeye aşık
-beşşiktaştan katılıyor, yazar burada aramıza. Bu arada baya yazan yazar biri vardı hayatımda ve kendisine yazar denmesinden hoşlanmazdı. Laf tekrar aramızda ama baya baya baya yazardı, çaktırmazdık sinirlenmesin diye.

Eğer en sevdiğiniz abiniz olduysa,kolay kolay kimseye aşık olamıyorsunuz. Eğer aradığınız şey böyle gerçek aşksa ki onun ne olduğunu tam olarak bilmiyorum, öyle iki kalp kıpırdamasına kimseyle birlikte olmak istemiyorsunuz. Ne gerek var ki diyorsunuz, benim gibi. Napim elin çocuğunu hayatımda? Elektrikler de kesildi. Heh bir de o eksikti, diyorsunuz. 


Sonuç olarak bana biri aşk nedir diye sorsa sürekli düşünmek derim, künefe derim, abim derim, en yakın arkadaşımla abuk subuk şeylere bile sorgulamadan gülmek derim, yazmak derim. FARKLI ŞEYLERİ ARAMAK. pembe. Dans etmek derim. Beirut derim, MIKA derim... Bunlar bitmez.. Ama bunları derim. Çünkü bir erkeğe körü körüne bağlanmak nedir bilmiyorum. Bir erkeğin benim sevgimi hak edecek kadar mucizevi bir şey olduğuna inanmıyorum. Bir şeyde çok iyiyim ki o da kendimi sevmek; onu iyi biliyorum.


DÖNEM NET KARI: ELDE VAR 5 PARMAK BİR DE ÜZERİNE 3 ÖKSÜRÜK. ÖPÜCÜKLER, PEMBELER Bİ'ŞİLER.





4 Nisan 2013 Perşembe

küçük değil büyük




Eğer küçük insan olursan ezerler seni.
Eğer küçük insansan kendi gözünde, herkes önüne geçebilir senin.
Sen. Kolaysan. Her şey üzebilir seni.
En doğrusunu bildiğini düşünebilirsin. En doğrusunu bilebilirsin. En doğrusunu söylemediğin sürece, söylemeye cesaret edemediğin sürece herkes yıkabilir seni. İstediğin şeylerin olmasını bırak, istenileni yaparsın sürekli.
Sen bu musun?
Herkesle aynı mısın?
Değilsin.
Ufak tefek kırgınlıkların mı var. Boşver! Hayallerin mi yıkıldı? Vazgeçme! Mutsuz mu ediyor? Unut gitsin. Anlamıyor mu, anlattığın halde mi anlamıyor? İki kere denedin. Beş kere denedin. Altıncısında da mı anlamıyor? Anlatma. Dibine mi tutmuş? Ocakta fazla tutma!
Sen kimsin?
İstedikleri misin istediğin misin?

Evet misin yoksa hayır mısın? Bazen olabilir aslında imkansız mısın?

Bugün devam et.
Gülmeye.
Sevmeye.
Hayatına.
Hayal kurmaya.
İstediklerini elde etmek için uğraşmaya.
Araştırmaya. Devam et.
Onunla sen mi? İmkansız değil. Amerika ve sen mi? Neden olmasın değil, neden olmayacakmış! Bir öyle bir böyleler mi? Sen yoluna devam et.
Küçük resme bakma sen, büyüğüne bak. Küçük dertlerin olsun senin ama yinede büyükleriyle uğraşabilecek kadar iyi de ol. Küçük adımların olsun büyük hedeflerine götüren seni. Küçük hayallerin olmasın. Hayal ya bu! Kim karışabilir sana! İstemek her şeydir, hayal etmek; elde etmektir. Başkalarından istediğin her yardımı desteği unut şimdi! Sen yapabilirsin her şeyi.

Kolaysan. Bitirebilirler seni.
Sen. Devam edersen. Seversen kendini, kimse değiştiremez seni.