22 Eylül 2012 Cumartesi

beirut beirut ağladım beirut


Dün gecelerden Beirut'tu.
Kuruçeşme, Beirut'tu. Herkes Beirut'tu.

Bütün Ortaköy Indie-rock ile sallandı. Hatta tahterevallilerle yükseldi bulutlar.

Sign me up Santa Fe!

-Oha, bayılabilirim şuan İrem!
-Kendimi kaybetmiş olabilirim!


Sign me up Santa Fe!


Demek istediğim şu ki dün geceden sonra Zach'in sesinin alıp götürmesinden sonra hiçbir konserin bu kadar beni etkileyebileceğini sanmıyorum. 
Yollarda hep onu duyduk
gibi
Kediler gördük büyük 
gibi
Kuruçeşme'ye gidiyordur
dedik.

-Bu şarkının üstüne mesaj at bence.
-Benden geçti, sen yol yakınken at bence.

Far from home, elephant gun!

Bence kesinlikle herkesin beklediği şarkı buydu. Elephant Gun. Allah aşkına! Kaç enstrüman çalabiliyor bu adam? Sesinin içinde kaç kişi gezemedi o gece? Ben sesindeydim. Boğum boğum ama net bir sesi vardı. 

Herkes orada değildi tabi. Beraber gitmek istediğimiz insanlar yoktu belki de yanımızda. Ama en azından bu adamlardan bu tarzdan anlayan birçok insan boğaza karşı neredeyse ağlıyorduk.

they call it night and I know it well!

-Nasıl yani? Bitti mi? Oha yok artık! 1saat miydi. (İSYANLARDAYIZ)
Aynı dilden konuşmadıklarımız söylendi 'hacığağ bir saat için mi verdik o kadar para hıhahahah' Vur patlat bir tane ağzına otursun.
-Çok cool gittiler ama. 
-Dur dur geliyorlar.


A Sunday smile we wore it for a while.
A Sunday mile we paused and sang. 

Kuruçeşme'nin alkışlarına, göndermek istemeyen Beirutcularına direnemediler ve 1 saat daha uzattılar konseri. Dönüşleri muhteşem oldu. 

Kim memnun kalmadı?
(sessizlik)

Yapılacaklar listemden bir şey daha çıktı. O nasıl bir çıkıştı öyle! Bir daha gelsinler! Ya da ben gideyim tekrar. Herhangi bir yere. Herhangi bir yerdeki konserine yine!


The lights go on 
The lights go off 
When things don't feel right 
I lie down like a tired dog 
Licking his wounds in the shade 

Hiçbiriniz dün geceki biz kadar şanslı değildiniz. Ben şanslıydım. Oradaki herkes gibi. Hala konserin etkisindeyim. Psikopat gibi çektiğim videolara bakıyorum. 

Bi de şey
Güzel şarkılar size de yardımcı oluyor mu; yeni karar almanızda?
Bana oluyor.
Özletiyor.
Huzur diyor. Öpmek diyor.
Şarkılar çok şey yapıyor bize.

(MUTLULUK)

Yazının Beirut'u: Çok pişmanım a dostlar! Keşke sahne önü alsaydım! Beirut'un şarkı sözlerinin yazılı olduğu dosyaları ben kapsaydım. Bazen elim ucuz yerlere gitmeli!







5 yorum:

  1. arkadaşlarla organize olamayıp son dakikaya bıraktık ve sonunda bilet bulamadık ya, büyük hayalkırıklığı -.- çok içimde kaldı çook :(

    YanıtlaSil
  2. elephant gun çalınmış mıydı, hiç hatırlamıyorum onu. bekledim hatta bi arkadaşım dinletmemi istediği için, çalmadılar diye dinletemedim.
    in the mausoleum'ı da çalmadılar zaten...

    sahne önünde de sıkışıklık vardı, hareket edecek fazla alan bulamadık. tabi eğlenceyi birazcık azalttı bu. çok az ama.
    yine de 3 şarkı hariç hepsine eşlik ettim, sesi bi tık daha açsalar biraz daha iyi olabilirdi. kendi sesimi duymak pek hoş olmuyo :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çaldılar elephant gun. bütün şarkıları birbirine benziyor aslında. tabii bir o kadar da farklı.
      ben sahne önündekileri çok kıskandım. özellikle zach'in bir ara laf attığı kişiyi...
      tık mık iyiydi yani özetle.

      Sil
  3. zach ilk tıeşıküğrler'den sorna bırakacaktı. en son ingilizce miydi la bu aşamasına kadar geldim ben tıeşkğrlyr diyince :D

    bütün şarkıları birbirine benziyor lafını adamlara (kristin yoktu, adamlar diyebiliriz) deseydin oturur ağlarlardı orda :D elephant gun'ı nasıl kaçırdım ben bilmiyorum, halbuki ukulele ile ikinci çaldığım şarkı kendisi, özellikle bekedim bi de

    YanıtlaSil