27 Ağustos 2012 Pazartesi

şerbet önemli



Böyle çilek gibi sevdiklerim var. Yesem, biliyorum doymam. Benden dolap kadar uzakta olsa bilirim dayanamam gider alırım ellerimin arasına. Bir yerim ki sormayın.
Son zamanlardaki yazılarımın hepsinde bir yemek derdim almış başını gidiyor. Bu da demek oluyor ki sadece erkeklerin kalbine giden yol mideden geçmiyor; onlara ben de dahilim!

Sonra. Durdum. Düşündüm.

Biten güzel şeyleri sevmeyi hobi edinmişim.
En soslu makarnalar, birkaç dakikalık ama birkaç milyonluk huzur veren şarkılar, künefeler, bittersport mesela. Sonra güzel başlayıp sonu -benonutanıyamıyorum- luk aşklarım.

Hep şey diyorlardı aşkım; beklemediğin anda öyle biri çıkıp gelecek ki seni büyütecek, güldürecek. Sesini yemek isteyecek; kokusunu görmek isteyeceksin. Böyle şapsal, gerizekalı bir şey olacaksın dediler aşkım.
Şimdi sen geldin ya. Ben çok gerizekalı oldum.

Karpuz iyidir.

Geldim. Baktım. Kimse yokmuş.

Valla biri olsa gelmezdim. Biriyle dolu olsaydın sevemezdim. Sen de sevemezdin. Gülemezdin ve en kötüsü güldüremezdim seni. Bende biri var sanıyordum ama insan kendisini kandırmakta bir numara biliyor musun. Hiç sevmediği birini bile sevebilir insan. Tanımasa bile tanımak isteyip tanıyormuş gibi yapıp yapmacıktan tanışır tanışmak istediğiyle. Sonra pişman olur. Ne kadar kandırabilir ki inancı kalmadığında...

elektrikler gitti.

Neyse sonuç olarak hiçbiriniz çişini tutarken yazı yazmak nasıl bir duygu bilmiyorsunuz. Ben biliyorum ve kahretsin ki yine en birinci benim.

Öğreniyorum ben. Hala öğreniyorum.
Güvenmeyi öğreniyorum. Öylesine sevmeyi. Kafamda kurduklarımın beni ileri değil geri götürdüğünü kabullendim ve hala öğreniyorum ben.

Bugün kendine beni anlat sevgilim. Seninle olan beni.
Ne kadar güzel güldüğümüzü. Birlikte hazırladığımız gidilecekler listesinin her bir şehrine attığımız tikleri düşün sevgilim. Hiçbir şey tabii ki de kolay olmayacak. Kolay olsaydı istemezdim zaten. Bu çişimi tutarken hala bu yazıyı devam ettirmem gibi bir şey.

hadi gel. su içelim.

Yazının şerbeti : seni bana hazırlayan her neyse sevgilim, ona çok teşekkür ederim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder