13 Haziran 2012 Çarşamba

SICEYAK SICEYAK YANIYORUZ

bu yazıyı okurken içinde 'hot' geçen şeyler dinleyebilirsiniz. isterseniz izleye de bilirsiniz. 
yazıdansa hot'lı şeyler beklemeyin.
yeha

havalar çok sıcak.
-bu yüzden çok terliyoruz. çok su içiyoruz. az yemek yiyoruz. duşa sık sık girmeyi unutmuyoruz. duşta şarkılar söylüyoruz; köpüklerle oynuyoruz. Saçımızda harika modeller deniyoruz. Şortlarımızı çıkarıyoruz. Dizimizin epey üstünde olmasına dikkat ediyoruz ki adı şort olsun. Etekler falan derken serinliyoruz. Sulu şakalar yapmıyoruz. Arkadaşlarımızı fazla güldürmüyoruz. Aman! Havalar sıcak. Olur mu olur, ya gülmekten kaçırırsa.... Bir de kokusunu çekmek zorunda kalırsınız.
Fazla yürümüyoruz.
12yle 4 arası sokakları değil klimalı yerleri, soğuk odaları tercih ediyoruz. Benim gibi amele yanığı olmuyorsunuz. Sevgilinize 'çok sıcak seninle uğraşamam' deyip resti çekiyorsunuz; sevgilim olsaydı ben öyle yapardım. ya da yapmazdım.

insanlar çok sıcak.
-yanlış. havalardandır o. sıcak sözlere, sıcak ellere kanmıyorsunuz. ayrıca bu sıcakta o yapış yapış ellere de ihtiyacınız yok. insanlara gelirsek onlar hala sonbahardan kalma soğukluklarıyla beraberler. Emre Altuğ'a kanmayıp Emre Aydın'dan soğuk odalara dalıyorsunuz. o sana güldüyse gülmek zorunda değilsin. samimiyetsiz bulduğun herkese yüzündeki ve en önemlisi içindeki soğukluğu gösterebilirsin. bu senin en sıcak yanın.

cümleler çok sıcak.
-hatta bazıları o kadar sıcak ki kaptırıp gidersin kendini. ne demişler tatlı söz yılanı deliğinden çıkarır. sen yılan değilsin; sözün de tatlısı olmaz. olsa olsa künefedir tatlı olan. onu da sen sevme. ben seveyim sadece. ne diyorduk? cümleler aşkım. çok fenalar. insanı çarpar ikiye böler, kendi yarısıyla toplar. sonuç; her şey aynı akıllım bi bok olmadı.

bazı adamların gözleri çok sıcak
-dikkat demezdi geometri hocamız. 'tikat' derdi. daha etkiliymiş. o zaman koca bir 'tikat!'
gözlerle temas kurabilecek kadar cesur ol ama kurmayacak kadar da akıllı ol. çünkü karşındakinden pozitif ya da negatif her türlü gözlerinden etkilenirsin; sesinden başka. mesela ben elaymış kırmızıymış ayırmam gözleri. hepsini severim ve ne yazık ki temas kurmayacak kadar akıllı da değilim. kendimi bir kez olsun kaptırdım mı giderim. sıcak şeylerdir gözler. dudaklardan önce konuşurlar bazen. dudakların söyleyemeyeceği şeyleri anlatırlar. seni seviyorum gibi hiç tipim değilsin gerizekalı gibi.

kaşarlı menemenim çok sıcaktı
-dilim yandı be haccığğ demedim diyemedim. yandı.

sıcaktı herkes. benim. en sevmediğim kızın. en yakın dostlarımın. babamın. ilkokul öğretmenimin... hepsinin alnı bugün terliydi, boncuk boncuk. hepimiz sıcak şeyleri paylaşıyoruz. iyi de olsa kötü de olsa hayatımız sıcaklarla dolu. sıcak renkler en basitinden.
Cumartesi sıcaklıklar 10 derece artacakmış. bilginize.
möcük.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder