17 Mart 2012 Cumartesi

So sick and tired


Her zaman mutlu olamazsın.
Her zaman gülemezsin.
Bazen etrafındakilerin aksine sen her gün aynı şeyi yapabilirsin. Bu şunun gibi bir şey. Her gün aynı saatte kalkıp kahvaltını yapıp, dişlerini fırçaladıktan sonra işine gitmen gibi bir şey. Her gün aynı insana sevgilim demek gibi bir şey.
Normal olan her gün arkadaşlarınla eğlenmen değil.
Normal olan sevgilinle her gün inanılmaz değişik şeyler yapman değil.
Normal olan bir gün sırf değişiklik olsun diye birinin hayatından ben sıkıldım diyerek çıkmak hiç değil.
Normal olan evlendikten sonra her gün aynı insanı görmekten sıkılmak da değil.
yaptıklarımıza
seçimlerimize
insanların değişebileceğini kabullenmemize
cumartesilere
kendimizde hata aramamıza
vakit kayıplarına
kızıyorum bugün
sen de onlardan birisin işte
Zaten bazı ilişkiler bittikten sonra konuşmaya değenler ve bahsedilmesi bile saçma olanlar olarak ikiye ayrılır. Her şeyin sıradan olduğunu söyleyen bir adamla yaşanan ilişkinin hangisine girdiğine siz karar verin.
Sınırsız bahanesi olabilecek bir insanı hayatınıza alırken 2kere değil 80kere düşünmeniz gerekiyor.
Çok şey kaybetmişiz birlikteyken. En basitinden boşuna radyasyon yemişiz her gece her sabah. Şimdi düşünüyorum da neden hala keşke seni tanımamış olsaydım diyemiyordum diğerlerinin aksine biliyor musun? Çünkü sen ne istediğini bilen biriydin. En azından öyle düşünüyordum tersini göstermediğin söylemediğin sürece.
Benim için artık peynirsiz künefe gibisin.
Bugün kendine bir sevgili yap. Yarın onunla amuda kalkın. Pazartesi işten istifanı al. Git iki gün önce tanıştığın kıza evlenme teklifi et. Aynı gün içinde hem balık ye hem de kazandibi ye benim için. Sonra. Ertesi gün evlenin. Sonra. Etrafına bak. Bir sürü kız var henüz keşfedilmemiş. Henüz etkileyemediğin bir sürü kız. Sana inanmak için bekleyebilecek tonlarca gerizekalı. Düşün. Ne işin var ki her gün aynı şeyleri paylaştığın bir kızla. Ama aklını kullan. Sen ayrılma, suçlu olma. Hissettir ona. Basit olduğunu düşündür kendisine. Bir yazı yaz en basitinden, göster ona ondan ne kadar sıkıldığını. Ayrılsın senden. Evliliği basite indirge. Bak ne çok ekşın yaşadın bir kızla. Korkma her gününe yetecek kadar kız var etrafında. Sen iste yeter ki.
Eminim aralarından az da olsa gururu olan biri çıkar ve bir ilk yapıp geri dönmez sana.




1 yorum: