19 Mart 2012 Pazartesi

daha on dokuz











http://fizy.com/#s/1d5ihd 


Bugün de sesini duymadım.
Yarın da seni göremeyeceğim.
Belki hiç aklımdan çıkmayacaksın.
Sana karşı hep kırılgan oldum. nedenbilmem.
İçimde hala sana kızgın bir parçam var.
Beş gün sonra da kimse senin gibi olmayacak.
Dün de zaten konuşmadık.
Hani her zaman yanımda olacaktın? Hiç sıkılmayacaktın?
Aklına o günden beri ne kadar geldim merak ediyorum.
seni seviyorum.
özlüyorum.
hala kızıyorum.
Yarın pazartesi.
erken uyudun mu? telefonda fazla kalma geceleri.
Bak bana. Ben uyuyamıyorum, saat kaç oldu hala bilgisayarın başındayım.
mesajlarını sildim. profiline bakmadım. yine karnım acıktı.
Kabul et.
Sayfa on dokuz, çok acımasızdı.
Çok şey birikecek birlikte değilken. Sana anlatamadığım bir sürü saçma şey olacak hayatımda. Yine yürürken bir yerlere çarpıp seksen dakika sessiz kalırım herhalde.
Her gün doğru olan buydu diyorum kendi kendime.
doğru olan buydu
doğru olan buydu
doğru olan buydu
Kendimi mi kandırıyorum sence? Yoksa sen de benim gibi mi düşünüyorsun ya da sen de benim gibi kendini mi kandırıyorsun?
Geçer mi dersin?
Geçti mi sende? Yoksa seni hiç acıtmadı mı?
Yarın pazartesi.
Unutmadan... bence hiçbir şey sıradan değildi, çünkü sen sıradan bir adam değildin. Haklısın. Sana göre sıkıcıydı, çünkü ben herhangi biriydim. seniniçin.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder