21 Ocak 2012 Cumartesi

Sayılı gün çabuk geçer oğlom



Ben her güzel şeyin bir sonu olduğunu biliyorum.
4kardeş hep bir aradayken...herkesin farklı şehirlere dağılmasında, künefemin sonuna yaklaştığımda, onun yanından ayrıldığımda....hep güzel şeylerin sonuna geldiğimin farkındaydım.
Annemle babama bakıyorum mesela.
Babam evde olduğunda sürekli annemin etrafında olur. Mutfakta hep annemin yanındadır. Annem üzüldüğünde...Tansiyonu tavan yaptığında...Hatta annemi kızdırdığında bile yanındadır onun. Ne zaman anneme kızsa, tartışma sonunda 'anneniz haklıydı' der bize. Bugün mesela onları düşündüm. Nasıl evlendiklerini. Neleri aştıklarını.
O zor zamanlarda, eski zamanlarda....batıl insanların zihniyetinden nasıl da ilişkilerini kurtardıklarını düşündüm. Babamın anneme her bakışında nasıl adım attıklarını düşündüm.
Madem her güzel şeyin bir sonu var, bunu söylediklerine göre var bir şey, neden evlilikleri hala sürüyor?
Yani aralarındaki sevgi bitmediyse biten ne?
Aşk mı?
Aşk biter mi?
Her gün yüzünü, gülüşünü hatırlamak için gözlerini O'na kapatmak mı yoksa bir zamanlar 'araya mesafe girerse aşk biter' düşüncelerine katılan bir insanın düşüncelerinin 'şu sayılı sürü gün geçse de O'na sarılsam bir an önce' şeklinde değişmesi midir aşk?
Bazen susarken bile sevmek olabilir aşk.
Tek bir telefon sesine 32diş moduna geçmek.pardonbenim28dişimvar.
İkinci, 3üncü, dördüncü....görüşmede hala kalp atışlarının bir anda hızlanıp yavaşlaması olabilir. Onunla telefonda konuşabilmek için kurabiyeyi son anda ısırmaktan vazgeçmek de olabilir.
ya da bilmiyorum.
onu hatırlatan, hatırlattığında beni heyecanlandıran her şey aşk olabilir, sevgi olabilir.
Bu gece de çok seviyorum onu.
komik olduğu için, düşünebildiği için, konuşmasını bildiği için, benimle dalga geçtiği için, her an gidebilirsin ama' korkumu üzerimden attığı için...yaniherzamanbirkorkuvaramaböylebenimşizofrenikkorkularımgittienazından. 
Asla unutamam dediğim insan aylardır aklıma bile gelmiyor peki buna ne demeli?
Bana herkesin aksine bir geleceği hissettirdiği için seviyorum onu.
Her an düşünüyorum.
Her an özlüyorum.
Sanki hep onunlaymışım gibi hissediyorum bazen.
sanki onun sıcaklığı üzerimde olmayınca hep üşüyecekmişim gibi.
başa dönecek olursak; bir son olduğunu kabul edecek olursak.... her şeyin sonu biz olabiliriz. birlikte bir sonumuz olabilir bence, çünkü her şey birlikte sona doğru gitmemiz için uygun.
Sadece sevelim birbirimizi.
Sanki ben aylar öncesinden seni sevmeye hazırmışım gibi benimsedim seni. Şimdi baktığım her yerde sen varsın. pekibukötübirşeymi.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder