1 Ocak 2012 Pazar

ho ho HÖ



Dünden ne farkı var bugünün diye merak ediyorum. Genel olarak tabi ki de hiçbir farkı yok. Ama yine de bir şeyler değişti. En azından rakamlar yer değiştirdi? Çift sayı geldi ki ben çift rakamları severim.
Çiftleri severim.
çift bizsek daha çok severim, neyse.
ikibinonbirin bitmiş olması o kadar güzel ki. İçine birkaç güzellik serpiştirilmiş berbat koca bir yıl.
İnsanların güler gibi yapıp söver gibi konuştukları yıl.


Bol yüzlü.
Bol kalorili.
Bol stresli.
Bol iniş çıkışlı, koskoca bir yıl.


Neler öğrendiğimi konuşalım biraz.
Öyle birkaç gün takıldığım insanlara 'iyi' dememeyi öğrendim. gibi gibi.
İntegrali öğrendim. Çok da sevdim.
Sınavların yüzümüzde çıkardığı sivilcelerin gelip geçici olduğunu gördüm, aynı zamanda sınavın birçok insanı değiştirdiğini.
2 yılın sadece alışkanlık olduğunu anladım. Koskoca 2 yılın boşuna geçtiğini, belki de bana birçok şeyi kaybettirdiğini fark ettim.
Baklavanın ayda sadece 3 dilim yenmesi gerektiğini duydum ki sonrasında yaşadığım travmayı düşünmek istemezsiniz.
Bazı şeylerin görmeden de olduğunu anladım ki bu çok korkunç. Yani duymak bile yetiyor çok güçlü duygular için.
İlk defa kovaladım mesela.
Bu yılsa yeni olduğu kadar güzel olmalı her şey.
Mesela önceliklerimi bilmeliyim.
Sabretmeyi öğrenmeli hatta yeri geldiğinde bittiğini kabul edip uğraşmamayı öğrenmeliyim.
daha az tatlı yemeliyim ki bu imkansız.
Yatarken ayaklarımı havaya,duvara uzatıp kitap okumaktan vazgeçmeliyim.
Dişlerimi fırçalarken konuşmamayı öğrenmeliyim. Oluşan görüntüden bazen ben bile korkuyorum.
Az şarkı, az kayıp. İnsanlar vöoysimden kaçıyor.
Siyaha bu yıl da devam etmeliyim, çünkü... Çünkü güzel yani.
Daha azına alışmış insanlardan daha fazlasını beklemenin hata olduğunu anlayıp, oturmalıyım popomun üstüne.
ota boka gülüp, her an beni kırabilirsiniz' ifademden kaçmalıyım. Kaçamasam da en azından bunu herkese göstermemeliyim.
meliyim.
malıyım.

Neyse.
Şimdi kahve içip, fal baktırmalıyım.
möcük.


daha az sevmek için uğraşırsam, deneyebilirsem... bence her şey daha güzel olabilir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder