15 Ocak 2012 Pazar

bonomolaştırdığım pazar

















http://fizy.com/#s/2b7jp7


Güneş vuruyor storların arasından. 
Hepsi beni davet ediyor pazar gününe, deniz kenarına.
Şu an direniyorum. Evet direniyorum.
Ama günü yatağın içinde gece etmek de istemiyorum. Pazar günlerinden nefret ettiğimi söylemiş miydim.
Biraz yürürüm, biraz düşünürüm. Belki hiç düşünmem.


Değişme hayat çok güzel
sen
bana deli deme deli değilim ben
hayat güzel değil mi buradayken
memnun musun seferinden
dünya bir başka değil mi aşıkken
sevdin mi sen
sevmek güzel 

****
Sevmek çok güzel seni sevmek çok güzel
seni sevmek çok güzel
senin olmak süper 



diyor Bonomocuğum.
Katılıyorum. Siz de dinler misiniz ben dinlerken, böyle tek başıma olmuyor da.


Bugün kırmızı olsun.
Dikkatimi çekecek her şey bugünde toplansın istiyorum ve artık bana aynı çocuğun cips anketimize katılır mısınız demesinden vazgeçmesini istiyorum. 
Çalışmıyorum derken neden beni kandırmaya çalışıyorsun güzelim ben bilmiyor muyum sanki senin çalışmamalarını.
Mavi ojem olsun bugün. Mavi gibi cıvıl cıvıl dışarısı.
Tokamı kaybettim.
Birileri geliyor bugün buraya. Keyfim kaçtı ama yapacak bir şey yok. Yok tabi kendimi toplu taşıma aracında yaşıyor gibi hissediyorum. Odanın içi İETT ler gibi. Bir sürü kafa var. Bir sürü tilki. Bir sürü yaşanmışlık var. Seveni de var sevilmeyi hak etmeyeni de. Aldatılanı da var her gece aldatanı da. Horlayanı da pis kokanı da var. İNECEK butonu da yok bu odanın. 10ay sözleşmesi var. Tıkır tıkır 775X10 canım. Pahalı parfümler ucuz vücutlar. Allık allık (alıkalık) suratlar. Bir bedende birkaç vuruş. Siyah elbiseler, kırmızı topuklu ayakkabılar.
Kokuyu hissettiniz mi? Koku hissedilir mi?


Sen de özledin mi beni? Ben çok özledim anne seni.


Ben sarhoş olsam, bu güneşten, seni sayıklasam duyar mısın, gelir misin. Ya da bir kez daha bana sevgilim der misin, belki bu son duyuşum olur. Belki birazdan çok önemli şeyler olur.
Bu saçmalamamın bir sebebi var elbet. Var tabi. 5beş05:05 te uyudum ben. Sabahtan beri bonomo dinliyorum ve bunu ilk kez yapmıyorum ben.
bana greyfurt sıkar mısınız.
Bugün pazar.
Bugün bilmem kaçıncı kez yine pazar.
Telefonumun hiç çalmadığı pazar.


sen seç. ne renk oje süreyim?
biraz yüksek sesle konuşur musun, müzikten duyamıyorum da.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder