27 Kasım 2011 Pazar

sevmedim sendeki bu değişimi

İlk baktığımda her şey çok basit gelmişti.
Böyle yapıyordu herkes; konuşuyor,etkilenmiyor,düşünmüyor...
Böyleydi.
ve böyleyken de çok kolaydı.
Sonra elimde olmadan etkilendim. 
ya da
İstemesem olmazdı değil mi?
neyse
Farklıydı ve kendisine göre doğruları vardı. Bazı şeyler ona 'yapmam' dedirtirken diğerleri 'her zaman yaparım' dedirtiyordu. Kısaca prensipleri vardı. Belki buydu beni etkileyen. Belki kararlı olmasıydı beni ona bağlayan.
Ama değişti.
Ben de sevmedim ondaki bu değişimi.
Asla yapmam dediği şeyi yaptı. Bence aşık olmayı geçin, bir insanı en çok etkileyen şey hayal kırıklığıdır. İnsanları bazen ayakta tutan tek şey hayalleridir ve onlar olmadığında boşluğa düşerler.

Gör bak kendimle uğraşıyorum artık.
Sen yoksun yanımda, hiçbir zaman olmayacaksın. Sen bunu her gün bana söylerken kendine göre kurduğun o sıradan cümlelerde beni uzaklaştırıyorsun kendinden. İstediğin buydu. Ne kadar başarılı olurum yine bilmiyorum ama ben de bunu istiyorum artık. 

Bu sabah senin istediğin gibi görmeye başladım seni..
Hiçbir şeymişsin gibi.
Hayalmişsin gibi.
Benim seni hiç görmek istemediğim gibi.



2 yorum:

  1. Prensipleri uğruna ezip geçenler... insanlar ne de bencil, bazen kendime dönüp diyorum ki "bencil ol aptal şey, kendini düşün biraz! umarım bir gün dinlerim kendimi, umarım sen de beni dinlersin filan falan.

    YanıtlaSil