17 Kasım 2011 Perşembe

nasıl bir şeysin sen böyle..gider misin şöyle



Şimdi yanımda olsaydın.
tam yanımda...
önümde...
İlk önce uzun uzun bakardım sana.
Hiç görmemiş gibi seni.
Sanki ilk defa gelmişsin gibi bakardım.
Sanki bir daha hiç gelmeyecekmişsin gibi.

O kadar tatlısın ki.
Herkesi kendine çekiyorsun.
Öyle böyle değil , gerçekten kıskanıyorum birileri senden bahsettiğinde.
Bu aralar ne hikmetse herkes senden bahseder oldu.
neden?
Çok mu uzak kalmak istedim senden.
bunu anladıkları için mi senden bahsediyorlar sürekli.
Mesela.
neden bu kadar çekicisin? seni bu kadar önemli kılan ne?
Neden sana karşı durduramıyorum kendimi.
bazen cevabını buluyorum ama söylemekten korkuyorum. yine zaafıma yenilirim diye.
KÜNEFE.
Şimdilerde o kadar imkansızsın ki bebeğim.
bu sana kaçınsı seslenişim bilmiyorum.
neyse.

diyetteyim.
bir ay sonra döneceğim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder