11 Kasım 2011 Cuma

Bir oku sen. Çok eğleneceğiz.

Buraya ne yazarsam yazayım dinlediğim şarkının etkisi var, ilk olarak bunu söylemeliyim.
ve de.
Selam.

Sonunu göremediğimiz, gidişatını bilmediğiniz o koca boşluğa hızlıca koşmayı neye benzetebiliriz?
aşık olmak?
kötü arkadaşlar?
alışkanlıklar?
greyfurt. ha!?

Ne zaman aşık olsak -olsakderkenblogdaşlarımdanbahsediyorum- sonu hüsran oluyor. güvenmek yok, yok güvenmek, güvenmek olamaz, olamaz güvenmek gibi modlara giriyoruz. Hangi arkadaşımıza güvensek bize kazık atıyor güvenir miyim lan senin gibi dosta ben bir daha gibi söylemecelere başlıyoruz. Sonu nereye gidiyor bu koşunun? Sonunu kestiremiyorduk ya. Söyleyeyim. Alışkanlıklara.
Değiştiriyoruz o abur cubur genellemelerimizi.

burada müzik değişti , duygusal olamayacağım.

Ben nereye gidersem gideyim beni hiç yalnız bırakmayan şey nedir biliyor musunuz?
flash diskim.
böyle yazınca da kötü oldu.
İçinde bir sürü ben var.
Her türlü ben.
Bir de ben'in arkadaşları var.
Onlar da her türlü.
Seviyorum ben bir de onları.
eski sevgilimin de fotoğrafları var. nasıl geldiler oraya bilmiyorum ama benim bir suçum yok.
seviyorum derken, eski sevgilimi değil, ben'in arkadaşlarını seviyorum.
http://fizy.com/#s/151dl2 konu eski sevgili olunca aklınıza bu şarkı gelmesin ama ben şu an bunu dinliyorum yani. ihi.

Her erkek öküz olamaz. 
Siz erkekler!
Size sesleniyorum.
Eğer bir kız size öküz diyorsa, şartlar uygunsa o kızı kaçırmayın derim. 
Çünkü bir kız sadece hoşlandığı çocuğa der o kelimeyi.
ne garip, arım balım peteğim. iç benliğim şu anda dağda bayırda Heidi gibi koşuyor, durdurabilene aşk olsun. Aşk olsun ama yani. Evet aşk olabilir.
evvet beeğ!
Özgürlüğün getirdiği boşluk var üzerimde. Her şeyi yapabilir ama bir o kadar da yapamazmışım gibi geliyor. Mesela...şey... 
Mesela.
vallahi bilmiyorum kendimi çok hazırlıksız yakaladım.

Neyse.
Ben aşık olursam bilirsin. Ben seversem bilirsin. Eğer biliyorsan da bilmiyor gibi yapabilirsin. Çünkü hayatımda istediğim en son şey (buaralar) yeni başlayacak olan ilişki.
Adını güvensizlik koyabilirsiniz.
ama
Ben adını zaman koydum.
Bir de
öptüm.

kendime not: bol bol su iç, telefonunu şarja tak, az durum güncelle, tivitlerini umursama. bir de lövöbada 50dakikadan az durmaya çalış. üşüteceksin meaazaallah.
sana not      : beni sevebilirsin, iyi anlaşırız. Ben seni güldürürüm.
marslıya not: neredesin sevgilim, seni beklerken ağaç oldum.
fotoğrafa not:ya kimseyi öpmediysek haaaaccı!
bay...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder