15 Kasım 2011 Salı

birkaç saniye vardı. gerisini hatırlamıyorum.


http://fizy.com/#s/1aioh8


Kötü bir rüya, rüya bir kötü, bir kötü rüya...
Her ne haltsa ya da.
Gününüzü ne kadar etkileyebilir geceden kalma bir rüya? Birkaç saniyelik olay.
yataktan hiç çıkmak istemeyebilir ya da hep dışarıda kalmak mı istersiniz?
Cevabını ben bilmiyorum. Tek bildiğim gerçekleşmesinden korktuğum bir rüyaydı. Böyle rüyalar yüzünden korkaklaşıyorum. Zaten çok cesur olduğum söylenemez...ama bir de üstüne böyle rüyalar-kabus da diyebilirİz-görünce daha bir ürkekleşiyorum.

veya
Gününüzü etkilemekten de öte..
Etkilendiğiniz günün gecesinde mi görürsünüz böyle rüyaları?

Kahvaltıdan sonra kitap okumayı severim.
Her gün altını çizdiğim bir cümle olur.
Her kelimeye birisini yakıştırırım. Her seferinde birisini hatırlatır o cümleler bana.
Her zaman aynı insan olmaz.
Bazen kendimi bile görürüm. Gerçi bu çok sık olmaz ama yine de benden cümleler olduğunda biraz daha yalnız olmadığımı hissedip mutlu olurum. duygularınyalnızlığındanbahsediyorum.


ŞİKAYET ETMİYORUM ( !) 


Cümleleriyle öne çıkmış, kendisine değil düşüncelerine tav olduğunuz insanın sizinle ortak olmayan düşüncelerde olduğunu anladığınızda kırılır mıydınız yoksa hayal kırıklığına mı dahil olursunuz. kabul uzun ve fiilimsi dolu bir cümle oldu. ben de sevmedim zaten.


Size çok önem vermesini istediğiniz insanın size her söylediği güzel şeyi, kendinizi kandırmamak adına kötü anlamak için uğraşır mıydınız?

Annemi özledim ben.
Ablamla konuşmak istiyorum ben.
Saçma olan her şeyi anlatabilmek istiyorum.
saçma.


bazensevmemekiçinuğraşmayadeğerarkadaşlıklarvardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder