14 Kasım 2011 Pazartesi

abartılmış büyümek dedikleri şey



http://www.youtube.com/watch?v=yKNxeF4KMsY&NR=1


Ben çok büyürsem daha az severim diye düşündüm. Sonra biraz büyüdüm , yanıldığımı anladım. Sevgi sandığım kısa hevesler yok oldu. Kimseden hoşlanamadım. Hoşlantı boş geldi mesela. Sıradan geldi. Sevgi bu kadar sıradan olamazdı? Sıradanı istemedim bende. Sanki çok iyiymişim gibi. Sanki çok kaldırabilirmişim gibi, bu hevesin dışında kalan sevmeyi. 
Sonra sevdim. Heves değildi emindim. Sonra daha da çok sevdim.
sevmişim.
Çok büyürsem daha iyi anlarım diye düşündüm. Sonra biraz büyüdüm, insanların zamanla daha anlayışsız olduklarını anladım. Hatta bazen anlamaya çalışmak anlamasını sağlamaktan daha zor oluyor. onun. insanların.
bir yanılgı daha.
Büyümeyi çok abartmışım ben. Çok büyütmüşüm gözümde, büyümeyi. Sözde büyümekmiş o büyüklerin büyüdüm demesi. Beyinler, kalpler büyümedikçe, duygular olgunlaşmadıkça senin boyun uzasa, yüzün kırışsa, deneyimlerin artsa ne olur?
ben istemiyorum.
sen de istemiyorsun.
sorun yok öyleyse.
böyleysesorunolmazmış.bendahabüyümedimkendimikandırabilirim.


devam ettirmek zorunda değilsin. 
zaten hiçbir zaman değildin.
bunu çok iyi biliyorsun.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder