8 Ekim 2011 Cumartesi

bugün

Yazmak için oturmadım bilgisayarın başına ilk defa. Onun gibi.
Onun için oturdum şimdi bu yazının karşısına.
Belki yazdıklarımın arasında en samimi yazım olacak bu. Çünkü şu an bunların etkisini yaşıyorum ve seneler sonra ilk defa biri sayesinde kendimi o 'aşk' denen illete kapatıyorum.
Çünkü.
Bitiyor.
Yeni ortamdayım. Benle ilgilenen insanlar, sohbetimi seven hatta ben gülerken bana eşlik edip gülmeyi seven insanlar var. Hiçbiri dikkatimi çekmiyor, dikkatimi çekmeleri gerekirken.
Eski ben olsaydım. Hoşuma giderdi.
Şimdi hoşuma gitmiyor, çünkü aklımda birkaç aydır tek insan vardı. Hiç tanımadığım hatta hiç tanıyacağımı düşünmediğim insan.
Belki benimle öylesine konuşan, belki benimle konuşurken başka birisini düşünen..
Salak gibiyim.
gibi miyim?
öyleyim.
En büyük keşke-mi kaybettim. Daha kazanamadan kaybettim.
Hemde tek istediğim şeyin kısa bir neden'in cevabını vermesini beklerken.
Çok şey olamaz değil mi; sebebi söylemek?
Çokta zor olamaz değil mi?
İlk defa bir yazıyı yazarken ağlıyorum. İlk defa cümlelerin bir önemi yok benim için.
İlk defa gözüm telefonumdayken, ellerim bu kelimeleri yazıyor.
Nasıl güvenebilirim insanlara?
Neden güveniriz insanlara?
Ya da neden bağlanırız bağlanmamamız gerekirken o insanlara?

Bunların cevaplarını bilmiyorum.
Bazen cevaplar çok basittir ama biz sorulara takılmışızdır.
Bazen insanlar kaçmak ister. Nedeni olmaz. Ve o 'biranda' olur . sebep söylemezler ve sana 'hiçbirşeymişsin' gibi hissettirip hayatından çıkıp giderler.
Artık ona ulaşabileceğim hiçbir şey yok elimde.
Ne bir telefon numarası.. Ne bir sosyal paylaşım sitesi..

Salı günü... Onunla sözleştiğimiz yerde... Tek başıma... Sanki o yanımdaymış gibi kahve içmeye giderim.
Belki değmediğini orada kendi kendime itiraf ederim.
Belki tesadüfen bir şeyler olur.
Olamaz mı?
keşke küfür edebilme gibi bir kabiliyetim olsaydı.
evet bir 'sebebin' dışında ihtiyacım olan tek şey küfür edebilmek bugün.
her şeye küfür.
belki kendime belki hayata.
belki bu akşama.
belki bütün sorulara.
ama ona değil.
neyse.

3 yorum:

  1. tesadüf diye birşey yoktur.

    YanıtlaSil
  2. zor iş aşık olmak

    YanıtlaSil
  3. @Adsız
    Aşık olmak değil onun seni sevmesi zor olan.

    YanıtlaSil