18 Ekim 2011 Salı

bu karışık bir yazı okuma bence

Mesela görmek istemeyiz bazen gözümüzün içine soksalar da. Neden böyle girdim konuya bilmiyorum ama alakası yok söyleyeceklerimle.
Bazen öyle bir şey olur hani deriz ya 'yokartık'. Aynen öyle yani 'yokartık'
Dünya küçük derlerdi de inanmazdım.
Şimdi çok saçmalamadım biliyorum ama bir bilseniz ah bir bilseniz.....

zort diye geçiyorum burayı.
İstanbul karanlıktı bugün birkaç saat ve soğuktu benim her şeyi sıcak hissetmeme karşılık. İnsanlar da öyle zaten. Öyle zaten derken sıcak değil yani bildiğin soğuk. Herkes işine geldiği şekilde davranıyor birbirine bu şehirde, çıkarı yoksa gülmüyor bile. Böyle insanlar nefes bile almasa keşke.


Ben özledim diyebilseydim biraz cesaret edip; o kadar kişiye söylemem gerekecekti ki bunu. Korktum ben de söylemedim zaten. Özlendiklerini bilmedikleri için özlemiyorlar belki de.
ilk defa bu kadar karışık ve saçma yazıyorum.
Bazen üzülüyorum; keşkelerimin içinde olduğu için. Sonra da olması gereken buydu; ben yapamazdım o yaptı diyorum.Teselli de etmiyorum kendimi. Hatta açıkçası mutlu bile sayılırım. Çünkü hatalı değildim gidişinde. O mutluydu gittiğinde ben de mutluyum şimdilerde. Hatta aklıma bile gelmiyor, bu boş gecelerin dışında. Olması gereken de buydu değil mi?
rahatsız oluyor musun sana sesleniyorum diye? YİNE.


Üniversite denen şey çok güzel biliyor musun?
Yeni insanlar güzel.
Umutlar bile güzel.
Kendimi şimdilerde 50lerde hissetmiyorum mesela. Düşün ne kadar karamsar yapmışsın beni.
Ya da düşünme.
Ben de düşünmüyorum ne de olsa artık.
Kimsin?
Umrumda bile değilsin.

Ayrıca söylemeden de edemeyeceğim.
Artık nötrleştim sayende ilişkilere.
Teşekkür ederim.

Hava da yeni bir aşk kokusu falan da yok.Değiştin deme. O şey çok zor ve bu saçma şehirde kimse aşık olmayı bilmiyor. İnsanlar duygularını başka yerlerinde yaşıyor ve sonrada yüzlerine gözlerine bulaştırıyorlar. Öyle işte.
Senden kalan tek şey düzensiz uykularım. Belki yazarsın diye beklerken, içine ettiğim düzenim. düzen?


Şöyle oluyor ki; senin yapamadığını, cesaret edemediğini illa biri yapacak,edecek. cek cek cek. Ne zaman bilmiyorum ama ben seveceğim. Hem de çok. O da her kimse artık. O da beni sevecek. Belki içimdeki çocuğu da sever, senin aksine ? Öptüm canım.

1 yorum:

  1. Yine bu şehirde insanlar dolaylı yollarda birbirlerine siktir git derken haliyle çok beklenti içerisinde olmakta saçma olur.

    YanıtlaSil