29 Ekim 2011 Cumartesi

ben sade içebilirim kahvemi



Merhaba çok sayın okuyucular.
Mesela çok farklı şeyler olmuyor. Farklı insanlar gelip gidiyor ama aynı şeylerle geliyorlar sonra aynı bir öncekiler gibi gidiyorlar.İnsanlar,durumlar,arabalar,aşklar...hisler..
Mesela merak etmiyorum.
Mesela koklamak istemiyorum.
Mesela yemek istemiyorum.
Mesela şerbet bile çekici gelmiyor.
Mesela.
Mesela içmek istiyorum. taze sıkılmış portakal suyu olsa iyi gelebilirdi.
Bu arada.
Bayramlarda küsler barışırmış.
Ben en son bayram mesajımı geçen bayram atmıştım. Barışmıştık.
Sırayla oluyorsa bu işler..

Bu arada penti reklamlarından öğk gelir oldu. Neden acaba?

Bir şey sorabilir miyim?
Eğer hiç görmediğiniz bir insan olsaydı.
Mesela babanız...
Siz doğmadan önce bir trafik kazasında ölmüş olsaydı.
ya da.
Anneniz. Sizi daha hiç tanımak istemeden bırakmış olsaydı.
Mesela.
Mesela yani.
Hiç tanımadığınız insanı nasıl rüyanızda görürdünüz?
Rüyanızda gördüğünüz kişinin gerçekten o hiç görmediğiniz insan olma ihtimali ne olabilir?
size soruyorum.
ben de bilmiyorum.
bilen varsa söylesin yani.

1 yorum: