14 Eylül 2011 Çarşamba

sorular vardı cevapları çok şıktı


http://fizy.com/tr#s/1ai0q9

Hep cevap bekliyoruz.
Soruyoruz, merak ediyoruz, tahminde bulunuyoruz.
Cevap bekliyoruz.


Aşık oluyoruz, hoşlanıyoruz, nefret ediyoruz, hayal kuruyoruz.
Cevap bekliyoruz.
Hep cevap bekliyoruz.


İşin bir de garip tarafı var Kİ o da ; cevap verilmediğinde iki yoldan birini seçiyoruz.
Ya cevap için üsteliyoruz ya da kendimizi bütün cevaplara kapatıyoruz.
Belki normal olan budur. Belki ben yanılıyorumdur bilmiyorum.


Mesela ben de cevaplara kendimi kapatmayı seçtim. Çünkü fark ettim ki uzun zamandır hiçbir cevap beni mutlu etmiyor ve aksine sürekli hayal kırıklığıyla karşılaşıyorum. Ya ben kendi dünyamda fazla abartıp farkında olmadan kapılıyorum ya da ... bilmiyorum.


Artık hislerin saklı kalması gereken bir sanallıkta yaşıyoruz ve bende bu kervana katılıyorum. Çünkü artık biliyorum ki 'bazen hayaller güzeldir ve hüsranla sonuçlanmaması için öyle de kalmalıdır'


1 yorum:

  1. çok haklısın, kafamdan geçenleri yazıcak gücüm yokken hislerime tercüman olmuşsun resmen..

    YanıtlaSil