26 Eylül 2011 Pazartesi

saçmasapanyazılarbunlar.istetk.

Mesela yeni arkadaşlarım var benim İstanbul'da.
Yeni odam.
Yeni yatağım.
Yürüdüğüm farklı yollar.
Her gün değişen farklı yüzler.
Yeni umutlar.
Hatta
Git gide büyüyen umutlar onlar.

İsteklerim de var. İstekler olmadan olur mu.
Olmaaaaaz.

Burnu büyük insanların benden uzak olmasını istiyorum.
İstanbul'un benden büyük olduğunu biliyorum ama...ona yenik düşmek de istemiyorum.
Onu hem tanımak hemde tanımamak istiyorum.
Neden?
Korku olabilir,tedirginlik olabilir hatta belki de her şeyden öte hayal kırıklığı olsun istemiyorum.
bak yine konu ona geldi. gelmese şaşarım zaten. dimi dimi.


gidiyorum ben ya.
mucik.




2 yorum:

  1. İstanbul'da çok insan vardır ama yanında az insan. En büyük sıkıntısıdır.

    YanıtlaSil
  2. bunu göriciğizzz, şu an arkadaşlarımdan bi sıkıntım yok :)

    YanıtlaSil