16 Eylül 2011 Cuma

Karışıklığın içinden kurtarabildiğim cümlelerim. Karışıklık etkisinden kurtulamamış cümlelerim



http://fizy.com/tr#s/191v47
Ben hiç sevmemeliyim. 
Ne bileyim.. çiçeği, bir insanı belki de bir öküzü, odunu. sevmemeliyim yani.
Aslında.


Ben çok sevdim. Çoktan kastım milyonlarca sevmedim.
Çok kişiyi de sevmedim. Öyle çok yakışıklıları da sevmedim. Kriterlerim de olmadı. Hep 'sarışınlarısevmem' dedim ama sarışın olmasın diye uğraşmadım.
İki kere sevdim. ikikereyle sınırlı kalacak sandım. Çünkü yorulmuştum.
İlgiden yorulmamıştım. Her gidenin arkasından yeni bir karar almaktan yorulmuştum.
Sonra.


Öyle birini tanıdım ki. tanıdım mı? Ne ilgisi vardı, ne kendisi. O var mıydı bilmiyordum bile. Uzaktan gelen bir sesten ibaretti. Oldukça karışık değil mi. 
O bir şey yapmadı. 
Ben de bir şey yapmadım zaten.


o kadar. bir şey olmadı yani. 
Şimdi yine bir karar aldım. Tek korkum bu.


Senin herkesle olmanı tek bir kişiye ait olmana tercih ederdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder