15 Eylül 2011 Perşembe

kimin için ne için büyümek



http://fizy.com/tr#s/1ajc1m
Büyüdün artık sen diyorlar.
Benden yapabilmemi, başarmamı, göstermemi, sevmemi... istiyorlar.
Ben iyisini yaptıkça daha iyisini yapmamı bekliyorlar.
Sevdiysem daha çok istiyorlar.

Beni kırabilmek için ellerinde daha çok neden olmasını ister gibi. Sanki belli ediyorlar; bir gün gidebileceklerini.

Ne kadar saygı gösterirsem göstereyim yetmiyor. Saygımın yanında sevgimi de istiyorlar; benim için 'önemli' olduklarını düşünmek istiyorlar.

Büyümek istemiyorum ki ben.
Zaten hiç istemiyorum ki büyümek ben.
Kolay değil ki büyümek zaten.
Yetmeyecek ki zaten benim büyümem.

Eğer hiçbir zaman yeterli olmayacaksa yaptıklarım, neden büyüyeyim ki ben ?


Ben sevdikçe beni üzüp benden uzaklaşacaklarsa ; ben saygı gösterdikçe bana saygıları azalacaksa ; ben başardıkça kaybetmeye daha çok yaklaşacaksam neden büyüyeyim ki ben?

2 yorum:

  1. bunları yazan birisi küçük olamaz ki zaten :)
    geçmiş olsun mu? :))

    her şeye ne güzeeel yazan blog yazarlarından olmak istemediğimden yorum bırakmam ben genelde. ama seviyorum ben senin yazılarını İrem :)
    ve çok öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil