22 Eylül 2011 Perşembe

eksik ama tamamlanmayacak yazı


Düşünsene bugün aslında her şeyin sonuymuş gibi.
Ne yapardın.
Ne hissederdin.
Korkar mıydın yoksa sendeki kuru bir endişenin ötesine geçemez miydi?

Bugün benim için son olsaydı.
Babama onu çok sevdiğimi söylerdim. Annemi çok özleyeceğimi.
Dolapta kalan o bütün tatlıları da yerdim . Hemde kalorisini hesaplamadan. Neyse.

Beni ciddiye almasını istediğim insanların karşısına geçip ne kadar ciddi olduğumu belli ederdim. Hemde ilk defa bunu utanmadan yapardım.

Ve korkardım.

Mesela ben denize bakarken de korkarım. Çünkü onun sonu yok, nereye gittiğini bilmiyorum. Karşıdan, aynı anda, benim olduğum tarafa ne düşünceler içerisinde kimin baktığını bilmek isterdim.

Eğer bi son olsaydı. O da bugün olsaydı.
Senden çok korktuğumu da söylerdim.

Herkesin farklı sonları var, aynı yaşanmışlıklarında. Her biri farklı şekilde bitmesini isterken aynıları yaşıyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder