29 Ağustos 2011 Pazartesi

Şerbetli Günler


Kızıyorum özrü olmadan şu 12 ayın sadece 1 ayını islamın şartlarından birini yerine getirmeyenlere.
Sigara içenlere mesela.
Adam sigara içmek için orucunu tutmuyor. Ne oldu işte. Biz de zorlandık ama sonuçta bitti değil mi ?
bu arada ablam aradı. kendisi yan odada olur. canı sıkılmış ne yapıyorsun diyor. canım. bunu da belirtmek istedim. neyse.
Sonra bir de içenler var. Alkolden bahsediyorum. Çok iyi bir halt oluyor siz onu içince. Önemli bir insan oluyorsunuz. Gerçekten bak. Böyle alkolle devam ederseniz bir gün şirinleri pardon cenneti pardon cehennemi görebilirsiniz.
Neyse kimsenin sevap/günah defteri ilan etmedim kendimi. Paylaşayım dedim.

Yarın belki de en mutlu olacağım birkaç günün içine giriyoruz.
HER YER ŞERBET ARKADAŞ.
Onları yerken mutlu oluyorum. Belki de onları mutlu olmak için yiyorum? 
Yok artık!
Cidden kimse benim kadar değişemez tatlı yediğinde.
Bende resmen tatlı yedikten önce ve tatlı yedikten sonra diye iki durum oluşuyor.
Yüzüm asıksa. İnceleyin yani. Bir anda 32 dişe yol alıp gidiyorum.
Beni gülerken daha çok seviyorlar. Öyle vslla. Yakışır gülmek.
Bu arada en önemlisi.
BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN. 
İyi şeyler yapmaya devam edin... mesela... sevin herkesi.. deneyin bi.
Oluyor. 
Gerçekten.



2 yorum:

  1. İyi bayramlar. Çok tatlı yememek lazım. Mideye zarar. Sonra kilo da alıyoruz.

    YanıtlaSil
  2. yememek lazım evet ama tutamıyorum kendimi. yapcak bi şey yok :)

    YanıtlaSil