5 Ağustos 2011 Cuma

Genelde bunları severim, yaparım, isterim.

Tatlı yemek, şerbetle doldurulmuş bir havuzun içinde yaşamak
Missy Higgins dinlemek, dinletmek
Yazmak.
Yazılmak da isterdim aslında. Ama kimse beni yazmak istemedi.
İlgilendiğim insanın benimle ilgilenmesi. Ama sadece benimle.
Deli gibi dans etmek, dans ederken yere düşmek.
İngilizce karaoke yapmak.
Telefonumu 'aman yeaaağ diyerekten köşelere fırlatmak.
Oje sürmek. Ama her gün farklı.
Biri resmimi çekse hiç fena olmaz
Takip etmek.
Vur kaç yapmak
Birinin bir gün geleceğine inanmak
Kitap okumak.
Film izlemek. Ama aşk olmasın. Macera olsun. Dövüşler de iyidir.
Saatlerce insanları izlememek. Açıkçası sıkılırım. önceden bunu severdim ama şimdi vakit kaybı gibi geliyor.
Duvarımdaki yazıları okuyarak hayallere dalmak.
Ed Westwick hayranı olmak ayrıcalıktır diye düşünüyorum. katılıyorum. inanıyorum.
İnsanların hala kötülük peşinde olmasının gösterdiği ucuzluğa şahit olmak. Görmek. Belki de bildiğimi yüzlerine vurmak.
Feysbık demek. Hoşuma gidiyor.
New York
apple
Gökkuşağındaki bütün renkler.
senbeno'daki ayrımı yapmak.

    6 yorum:

    1. Ne buluyorsunuz şu dansta anlamıyorum =))

      YanıtlaSil
    2. en azından dans ederken başka bir şey düşünmüyorum :)

      YanıtlaSil
    3. tek olay buysa bir çok farklı şey var =)

      YanıtlaSil
    4. eğlenirken başka hiçbir şeyi düşünmemeyi ben böyle yapabiliyorum sadece .

      YanıtlaSil
    5. Daha şimdiden birşeylerden kaçıyorsan ileride ne yapıcaksın =)

      YanıtlaSil
    6. belki ben kaçmaktansa saklamayı tercih ediyorum.

      YanıtlaSil