23 Ağustos 2011 Salı

Bak gördünüz mü 18 oldum.


Bugün benim doğum günüm. Kara, kıllı, bıcır bir şeydim işte tam 18 sene önce bugün. Nasıldı sesim bilmiyorum ama tahmin edebiliyorum nasıl ağladığımı. Tam 18 yıl önce bugün çok zor bir doğum olmuş ve evet ben gelmişim. Ceee-ee . Bana İrem'i yakıştıran bir tanecik abimmiş. Belki de en çok kıskandığım, sevdiğim, karşısındayken bir söylediğini iki yapmadığım erkek. He korkudan falan da değil. Bu galiba biraz abican aşkından geliyor olsa gerek. Ablamlarsa ben doğduğumda Ahmet amcanın 'papucunuz dama atıldı' demesi üzerine beni unutup ciddi bir şekilde damda papuç aramışlar 18 yıl önce bugün. Annem kıskanmış vermemiş beni kimsenin kucağına. Eh tekne kazıntısıyım ne de olsa. Biraz da şımartmışlar beni.
Bu sefer doğum günüme kırmızı, Lady GaGa ve karaokeyle girdim. Onun heyecanı var üzerimde.
Şimdi insanlar arıyor, mesajlar atıyor, feyste yazıyorlar falan. Bazılarını deli gibi seviyorum bazılarınıysa senede bir kez görüyorum. Hem yakın. Hem uzak. Her biri canım,tatlım,hayatım diyor. Bazıları samimi bazılarıysa tam anlamıyla yav-şak. Olsun ama seviyorum hepsini. Canlarom benim.


Diyorlar ki; 18 yaşının getirdiği özgürlükler kadar da sorumlulukları varmış. Biz de ne yaparız. Yerine getiririz yani; sorumlulukları. Tabi ki özgürlüklerini de yaşarız; yakışır bir şekilde. Valla ne yalan söyleyeyim ben çok sevdim bu yaşı. Bu yaşın getirdiği deliliği ve olgunluğu. Bir de arkadaşlarımı çok seviyorum. Onun sesini de çok seviyorum.



2 yorum:

  1. Artık yasal olarak bir çok şeyi yapabileceğin nice yaşlara diyelim o halde =D

    Hayat asıl 18'de değil çalışmaya başladığın gün başlar. Staj yaparsan az çok anlarsın ne demek istediğimi =)

    YanıtlaSil