25 Ağustos 2011 Perşembe

Aşk denen şeyi insanlara yakıştırıyorlar.

Gördüklerimin arasında en güzel olanıydı.
Daha önce kimse onun gibisini görmemiştir. Eminim.
YANİ böyle bağlandıkça bağlanıyordun.
Kopmak istesen de 'bir daha' diyordun.
Garip işte. İnsanın kendisine hakim olamaması gibi bir şeydi.
Benim için en güzel ilkti.
Çok sevdim ben ya.
Yeniliklere nasıl açık olmaz insan' diye düşündürmüştü bana.
Sonrasındaysa..
naptım ben yaaa' tepkisini verdirmişti.
Olsun.
Bir daha olsun.
Bir daha yerim.

5 yorum:

  1. Neden naptım ben yaaaaaa dedin orayı çözemedim tam olarak

    YanıtlaSil
  2. yemek sonrası düşünülen kalori miktarının hüsranı.

    YanıtlaSil
  3. hangi yemekten sonra ama önemli olan o değil mi :)

    YanıtlaSil
  4. içinde şerbet bulunan her şey olabilir. ve içinde et olmayan her şey.

    YanıtlaSil
  5. afiyet olsun o zaman

    YanıtlaSil