6 Haziran 2011 Pazartesi

Mim Aldııııııım

Sevgili blogdaşım Esin Elif ( http://queenesoes.blogspot.com/ ) tarafından mimlenmiş bulunmaktayım :)
Çok teşekkür ederim beni mimlediğin için. :)  Mimleri severim hatta çok çok severim yani cidden harbi severim ama sınav telaşı derken fazla mimlerime cevap veremiyordum.. Neyse bir kerede uzatmayayım.


Mimimizin konusu: Güne başlamak istediğin şarkı nedir? Tek bir tane ama her gün çalsa bıkmayacağım dediğin şarkı?

Aslında sevdiğim şarkıların çoğundan sıkılmam çünkü öyle abartmam dinlerken. Yani bir şarkı 7/24 dinlemeyi sevmiyorum. Ama galiba bu sıralar değişiyorum ve hormonlarım da doğal olarak bununla tepkimeye girip beni yanıltıyor :) Mesela her sabah olmasa da her dersten sonra hatta onu bırak uzun süredir şarkı dinlemek istediğimde  hemen açtığım tek şarkı var o da : Missy Higgins - Where i stood :)
Aklıma gelmişken şimdi açıp dinleyeyim baaari :)

Mimlediklerim :
Deep
Dilara Aksoy
belle-bacio

2 yorum:

  1. şarkı tatlı ama sabah daha enerjik bir şeyler dinliyorum ben herhalde çünkü ihtiyacım oluyor enerjiye ^^

    YanıtlaSil
  2. bense her uyandığımda isyan ediyorum herhalde .d

    YanıtlaSil