23 Haziran 2011 Perşembe

Biterse Bölüm 1..


Kimler özler geçmişi. Kimler üzülür bugünler için. Açıkçası bilmiyorum. Zaten pek bir şeyde anlamam bu konulardan. Bazen kendimi özlemeye kitlediğim için özlerim bazense aslında sevdiğimi bilsem de nefret ettiririm kendimi ondan. Evet böyle güçlerim var.. Kendimi kontrol etmeyi yıllar önce öğrendim ben. Yaptığım hatayı hızla kapatmayı ve unutmayı. Yapılan hatadan uzaklaşmayı.
Şimdi kafam o kadar sakin ki.. Etrafta dolaşan birçok soru işareti olsa da üstünü kapatıp geçiyorum geçmişin. Silmiyorum. Sadece öyle bırakıyorum. Arkama dönmüyorum işte.
Şuana kadar arkama dönüp baktım da ne oldu ? Çok mutlu mu oldum. He evet bir şeyler süresince mutlu oldum ama sonuç olarak elime sadece hakaretler topladım. Şimdi ben nasıl olur da her şeyi bir kenara bırakıp beni bekleyene giderim ? Nasıl olur da her şeyi unuturum. Unutturulur mu bu ?
Sadece bir kaç gün sonra artık benim için yeni bir sayfa açılacak. Kendimin açacağı bir sayfa bu. Tek başıma. Bu yazı o kadar iyi değerlendireceğim ki herkes şaşıracak. belki de dikkatimi çekmek için yine bir şeyler yapmaya çalışacak bense dikkatimi çektiğini hiçbir zaman belli etmeyeceğim.
Evet anlatmak istediğim bir aşk daha böyle bitti. Bitti ama hiç güzel bitmedi.
Üzülür müyüm.
Özler miyim.
Peki ya geri döner miyim.
Ben artık karar aldım. 
Ne olursa olsun artık geriye dönmek yok.. Bendekiler.. Güzel hatıralar... Güzel insanla..
benden çok soğumuş. kıyamam.önümüze bakalım.

2 yorum:

  1. bir şeylerin farkında olman güzel bir şey tabi. Ayrıca senden soğuyan biri için neden üzülesin ki. Senin eski yazılarını okudum. Sen neler atlatmışsın. Unutma. Sen ne kadar gülersen o o kadar sinirlenecek ve seni sinirlendirmeye çalışacak bunlara hazır mısın ?
    Eğer öyleyse konuşalım.
    Ben kim miyim. Yakında :p

    YanıtlaSil