3 Mayıs 2011 Salı

Deep' bu sana gelsin .


Sevgili blogdaşım ( http://deepblueeagleforever.blogsot.com/ ) benim !
Uzun zamandır beni mimliyorsun. Ve sen beni mimledikçe ben üzülüyorum. Çünkü mimlerin bir karşılık bekliyor doğal olarak ve ben malesef onlara cevap yazamıyorum. Çünkü bu aralar sadece kendimle meşgulüm. Bir de sınavlarla, bir de testlerle bir de sevgilimle. Ve sende bilecek olursun ki bunlar insanı epeeeeeeeeeeeeeeey bir yoruyor :)
Ama kendimdeki ışığı görüyorum geç olacak belki ama yine de sana cevap verebileceğim günler gelecek :) Bana kırılmıyorsun umarım.
Belki bana biraz öneri verirsin ama.
Bu aralar nazar değmesin çok iyi ders çalışıyorum ve her şeyi bana haberdar eden bir sevgilim var. Evet no pröblemo. Tabi şu dakikaya kadar.
Yazılarımın birkaçında kocher'dan bahsetmiştim. Yine dadandı. Bu bulaşık kızları ne yapmalı.
Bir kız kendisini ne kadar küçük düşürebilir ?
Sence de sinirlenmekte haklı değil miyim ?


3 yorum:

  1. mimleri yanıtlaman sorun değil.

    nasıl dadandı. napıyor?

    YanıtlaSil
  2. buraya yazıp şimdi onu rencide etmeye gerek yok (: kocher larında bir gururu olmalı

    YanıtlaSil