23 Nisan 2011 Cumartesi

Yaşam belirtisi var mı?





Hafif bir sesti bu yaşanılanlar. Kaybedilmişler gereksizdi, bitmişti. Gelenler hep bir umuttu, yeniler için. Yenilikler için. Kitapların arasından kafamı kaldırır kaldırmaz gelirim yanına, o ilkbaharda açmış çiçeklerin ortasındaki sana. Benzersiz yaşarız her şeyi, beraber yaşarız işte. En önemli dediğimiz, olmazsa olmaz dediğimiz şeyler olmadan başlarız bu hayata. Olmayanı oldururuz. Hayal kurarız işte, çok şey mi ? Severiz , sevilmek istediğimiz zaman. Elimiz harflere gider, istemsiz çıkarırız o sözcükleri. Duyguların ayarı bozulmuştur, çıkar işte öyle aniden.Özlemekten olsa gerek. Çünkü biz yokuz aslında. Var mısın?
Sahi orada mısın.
Umut.
Görürüz görmek istediklerimizi, tıpkı duymak istediklerimizi söylediğimiz gibi. Kime ne, nasıl geliyorsa bize de öyle gelmesi gerekiyormuş gibi. Hata mı bu. Evet hata yapıyoruz, birileri için yaşıyorsak eğer.
Sahi sen kimin için yaşıyorsun?
Ben kendim için yaşıyorum. Yazmak için, okumak için. Yenilikleri denemek için. Mesela su içmek için. Görmek için, bizim için yapılanları görmek için.
Elim gidiyor istemsiz başıma. Yine o ağrı. O nedenini bilmediğim ağrı. baş ağrısı.
Bu yaşanmışlıklar baş ağrısı.
Sahi benimle misin.
Göremiyorum.
Hiçbir zaman' dediğim zaman geldi.
Sahi yaşıyor musun.
Sanmıyorum.

4 yorum:

  1. herhalde olmayan birine yazıyorsun. olmasını umduğun birine, hepimizin hayal ettiği gibi. ya bak zaten, kendimiz için yaşamazsak, başkasıyla mutlu olamıyoruz, biliyor musun. kendiyle mutlu olmayanlar sağlıksız ve yarım oluyor, ve karşıdakine yıkıyor kendini, onunla tam olmaya çalışıyor.

    ya umarım gerçekten başın ağrımıyordur.

    YanıtlaSil
  2. olmayan bir hayata yazıyorum. tıpkı içinde ben olmadığım halde bana biçilen bu hayat gibi..

    YanıtlaSil
  3. biraz zaman. biraz sabır. geçer.

    YanıtlaSil