19 Nisan 2011 Salı

-ebilmek















Belki havalar sıcak olsaydı günlerin uzamasına sevinebilirdim.
Okula sivil gidebilseydik, okulu da sevebilirdim.
Kocher'ler olmasaydı İMKB'yi de sevebilirdim.
İçimde hayvan olması' düşüncesine kapılmasaydım et yiyebilirdim.
Parmağım yara olmasaydı, daha hızlı yazabilirdim.
Kendi pc'mde olsaydım rahat rahat cocoRoise dinleyebilirdim.
Böyle küçük bir yerde oturmasaydım, daha çok sosyal hayatım olabilirdi.
Sınavım kötü geçmeseydi LYS için hala bir umudum olabilirdi.
Yirmi dört saat gece olsaydı, bütün gün uyuyabilirdim.
Blog sansürlenmeseydi ziyaretçi sayım eskisi gibi çok daha fazla olabilirdi.
Bencil insanlar tanımasaydım, kendimden ödün vermeye devam edebilirdim.
Ders çalışmamamı bekleyenler olmasaydı, bu lkadar hırslanmayabilirdim.
O' olmasaydı, böyle duyguları yaşayamaz, hatta bilmezdim.
0.facebook hala benim için geçerli olabilirdi, kontörlerimi yemeseydi.
Gökyüzü pembe olabilirdi, mavi olmasaydı.
Kilo problemim olmasaydı aralıksız şerbet yiyebilir, yanımda balparmak taşıyabilirdim.
Bahçemizim bir çoğunu yol için çalmasaydılar, daha hoş durabilirdi.
Ablam İstanbul'da olmasaydı, onunla daha çok tartışabilir ama yine de daha çok mutlu olabilirdim.
Abim Almanya'da olmasaydı bende 'Abi korkusu yaşabilirdim.
Her kırtasiyeye gidişimde sıfır5 uç almak yerine şaşırmasaydım, evde bu kadar dolu sıfır7 uç olmayabilirdi.
İzgiyle aramıza mesafe girmeseydi, şu an ona çok ihtiyacım olduğunu söyleyebilirdim, onu şaşırtmak pahasına.
Devamsızlık sorunum olmasaydı her gün evde İzdivaç izleyebilirdim.
Evleri çok sıcak olmasa yirmi dört saat dedemle babanemin konuşmalarını dinleyebilirim.
Çok fazla gazım olmasa, ateşle dolaşabilirim. hihohohohohohohohi
Evde üç dişi olmasak yukarda, odamda yatabilirdim.
Şuan netim olmasaydı, edebiyat çalışıyor olabilirdim.
Determinanttan sıkılmasaydım, integrale devam etmeyebilirdim.
Bu ara bu ebilmek'leri çoğaltabilirim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder