23 Nisan 2011 Cumartesi

Duyulsun bu herkeste


Mesela benim bir şarkım olsun, her sözü sana yazılmış; ritmi seni hatırlatmış. Ben söylerken herkes hayranlıkla baksın, öyle boş boş değil ama doluca baksın. Desinler ki ' ne güzel bir duyguymuş! ' Herkes umutlansın ben seni söylerken, müzik bittiğinde kimse düşünemez olsun. Her şey dursun onlar için. Amaçsız yaşadıklarını anlasınlar ben durunca. Sonra yavaş yavaş herkes kendisine bir müzik seçsin, onları anlatan. Güldüren, ağlatan, düşündüren. Soru işaretlerine yer olmasın, mutluluk olsun şarkının adı. Mutluluğumuz.

2 yorum:

  1. mutlu olmak anlatılabildiği kadar pratikte kolay olsa keşke

    YanıtlaSil
  2. peki öyle olsun bakalım. ah kim istemez ki böle bişeyi. bak mesela ben de bir kitap yazmak isterdim. ve okuduktan sonra tüm herkesin hayatı tümden değişsin. :)

    ama herkesin mutlu olması ve ortak şarkıları olması çok hoş bir hayal.

    YanıtlaSil