20 Nisan 2011 Çarşamba

Daimalık biraz zordur aslında


Bir sürü insanın duygusal şarkılarda onu dalıp götüren eski bir anısı vardır. Nerede ağlayan bir çift göz görsem, orada eski, yarım kalmış, yıpratılmış bir aşk görürüm.
Bazense konusu açıldığında öfkelenen gözler görürüm, pişmanlıklar; eski dostlar.
Aynı duyguları bende yaşadım önceden, ne kadar kötü ve insanı sürekli yenen bir duygu olduğunu biliyorum. Hiçbir şey yapmak istemeden öylece boş durmanın ne anlama geldiğini biliyorum. Bunun adı pişmanlıktır, özlemdir biraz da olsa burukluktur.
Ama öğrendim ki ve bilmenizi isterim ki; benim bu eskiden yaşadığım duyguları yaşayıp; kendinizden ödün veriyorsanız artık Durun! Kimse için değmez demeyeceğim çünkü evet bazen değer. Ama kendinizi üzmek için değmez. Emin olun ki değmez.
Çünkü ileride kendinizi anlayacak dostlarınız da olacak, size her şeyden çok önem verecek çok özel bir insan da. Ağlayan gözleriniz insanlara inat, hayata inat bir şekilde parıldamaya başlayacak, sevmeyi öğreneceksiniz tekrardan. O hasret kaldığınız önemsenme ve sevilme duygusunu tekrar yaşayacaksınız. Hem bu sefer eski siz'le aranızda çok büyük uçurumlar olacak. Çünkü yeni siz' olgunlaşmış olacak. Yeni siz' sevmeyi gerçekten öğrenecek ve 'değer' kavramını ilk kez görecek.
Herkes için aynıdır bu.
Masalların ne zaman kötü bittiğini gördünüz ki?
Siz hayatınızın esas kızı/oğlanı'sınız.
Sizin masalınızda siz kaybederken , arkanızda bıraktıklarınız hep kaybedecek.
Yanınızda olanlar ise daimalık kazanmış olacak.
SİZİNLE BERABER.

2 yorum:

  1. Çok güzel bir yazıydı ve kesinlikle hak veriyorum sana (, Herkes kendi masalının baş kahramanı bu dünyada. Rolümüzü iyi oynayalım yeter (,

    YanıtlaSil
  2. açıldı bloglar dün akşam.
    :)

    mimin var bende.
    :)

    YanıtlaSil