10 Mart 2011 Perşembe

Deneme 1....2


Hayatımızda büyük bir değişiklik olduğunda üzerimize sıcak süt dökülmüş gibi sıçrarız. Ya üstlere ya aşağılara. Ya zirvedir bulunduğumuz yer ya da en dipte. Bulunduğumuz yerden olacak ; sözlerimiz ya melankoliktir ya da tam tersi. Bazen bakışlardan bile anlaşılır kimin nerede ne durumda olduğu. Mesela oradan bakınca anlaşılıyor mu bilmiyorum ama ben şuan Fatmagül'ün Suçu Ne'yi izliyorum ve çok sıkıldım. Melankolik değilim ama çokta iyi sayılmam. He bu arada kar durdu.
yubbi.

5 yorum:

  1. Fatmagülü izliosan, tehlikenin farkına vardım evet :)

    YanıtlaSil
  2. kar'ın durmasına bu kadar çok sevinen kişi görüyorum.

    YanıtlaSil
  3. evet büyük tehlikee :):)
    diğer yazılarımda sıcağı sevdiğimi milyonlarca kez yazmşmdr desem evet abartırım :)

    YanıtlaSil