21 Mart 2011 Pazartesi

Ben yalnız değilim, yalnızlık benimle beraber

Kimine göre yalnızlık en kötüsüdür. Bana göre yalnızlık dedikleri şey en güçlü kelimedir. Kimse isteyerek yaklaşamaz ona, korkar düşüncelerini paylaşacak birini bulamamaktan. Bense yalnızken dimdik olabiliyorum, kimseye ihtiyaç duymadan yaşayabiliyorum. Huzur buluyorum ve en güzeli de güçlü oluyorum. Her şeye tek başıma karşı çıkıyorum, hatalarımın bedelini kendim ödüyorum. Her hatada bir adım daha yaklaşıyorum olgunluğa. Her yanlış insanda, doğru insana daha çok yaklaşıyorum.

7 yorum:

  1. Seninki sadece insanlar arasında yalnız kalmak. İstediğinde ulaşabileceğin kimse olmadığı aylar ya da seneler geçirdin mi?

    YanıtlaSil
  2. Hayır ama istediğimde çok yakınımda olup ulaşamadığım birçok kişi oldu

    YanıtlaSil
  3. gerçekten yalnızlığın tanımı bu mudur?

    YanıtlaSil
  4. yalnızlık insandan insana, durumdan duruma değişir. Hatta şöyle söylym yalnızlık; kişinin bünyesine göre değişir..kaldırabildikleri kadar güçlü kaldıramadıkları kadar yalnız olurlar. olurum.

    YanıtlaSil
  5. Yalnızlığı her zaman kişi değil hayatda belirler. Gerçek bir yalnızlık içerisinde olmak istemeden içinde bulunmak zorundalığı.

    YanıtlaSil
  6. yalnızlık eğitiyor değil mi?:)

    YanıtlaSil
  7. Evet senin dediğin de olabilir Mert..
    Hemde nasıl eğitiyor, kafasına vura vuraaa

    YanıtlaSil