22 Şubat 2011 Salı

to .


Eğer lise gibi sahte bir ortamda biri size;

Sen benim gördüğüm , tanıdığım bütün kızlardan farklısın
Herkesi senin için silerim
Onun ( o; diğer kız. Kocher) benim gözümde hiçbir değeri yok
Ayrılsakta seni seveceğim.
Sensiz yapamam.
Benimle barış, tekrar beni sev. Senin için her şeyi yaparım.
Sana çok aşığım.
Sen benim ilkimsin.
Napiiiiiiiiiiiiiiiim ( burda esas oğlan ağzını yayar ) senden başka hiçbir şeyi düşünemiyorum.
Aşkım o kız kocher.

gibi söz salatası yapıyorsa inanmayın ! Bilin ki ayrıldıktan sonra tükürdüğünü yalayacak; sizin için tersini döndüğü arkadaşlarıyla barışacak; o kocher kız onun bir tanesi olacak hatta sizin gururunuzu yerler altına alarak onunla çıkacak; sizin hakkınızda ileri geri konuşacak ve ortam nasıl olursa olsun sizle olan bütün özelini herkese anlatacaktır. Bu böyledir. Erkekler böyledir; ergen erkekler. Gururu kırılmış erkekler.!

8 yorum:

  1. ....hayat derslerine devam pls....

    YanıtlaSil
  2. deep; ödül falan anlamıyorum mail adresime açıklaayabilir misin..
    prof; devam tabisi :)

    YanıtlaSil
  3. ödül. şöyle. arada bir okuduğumuz, sevdiğimiz bloglara ödül veriyoruz. yakınlığı, blog arkadaşlığını güçlendirmek, paylaşımı arttırmak için. bloglar da birbirini tanımış oluyor. istersen sen de bir ödül yazısı yazabilir, dilediğin bloglara verebilirsin. zorunlu değil. bunun için, blogumdan, ödül fotosunu kopyalayabilirsin. bir teşekkür yazısı yazarsın, istediğin blogları ödüllendirirsin. ve onlara haber verirsin size ödül verdim diye. zorunlu değil ama sevimli bir şey.

    YanıtlaSil
  4. bendeki mimini unutma.
    :)

    YanıtlaSil
  5. sadece ergen erkekler değil,gayet de kendini kocaman adam olarak gösteren 21 yaşındaki erkekler de böyle :D daha ileride olanları da vardır eminim, salla sen onları cnm boşver

    YanıtlaSil