12 Şubat 2011 Cumartesi

Tanrım ben mimlenmişim neden haber etmiyorsuun !



Küçükken deli gibi Bugs Bunny izlerdim. Hatta belirli saatlerim vardı; barbie'lerimle oynardım her şeyi hallederdim sonrada bütün arkadaşlarımı satıp televizyonun karşısında geçerdim ve tavşanı izlerken hayattan resmen kopardım. Neden onun yerinde olmak isterdim. ( dişi olmamasına rağmen :) Bilmiyorum bu benim burcumdan da gelen bir şey galiba.  O her zaman olayların farkında olan yani kısacası kontrolü elinden kaybetmeyen sevimli yaratıktı benim için. Ve tabii her kötü bir olayda nasıl kurtuluyordu bilmiyorum ama bir kere bile onu yaralı görmemiştim. Her zaman her türlü şeyden kurtuluyordu. Hatta onu çizdiğim günler bile olmuştu tabii altına WarnerBros yazmayı da unutmuyor idiiiim :)

Mimlediklerim :)

Profösör
StummScream
Larien

4 yorum:

  1. Peki mimin konusu nedir acaba bilokçu kardeş..?

    YanıtlaSil
  2. küçükken olmak istediğin çizgifilm kahramanı :)

    YanıtlaSil