24 Şubat 2011 Perşembe

Sorular Güzeldir.

Sevgili deeep'ciğim beni mimlemiş. Fakat bloguma girmediğim için görmemiştim, görmediğim içinde bu mimden mahrum kalmıştım :) Şimdi hemen cevap veriyorum. Ve hatta söylemek gerekirse bu soru cevapları çok severim :)


  1. Gün içerisinde eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey:
Kapıdan içeri girip 'Hey sizi lanet olası öğrenciler; YGS ve LYS denen zırvalık ortadan kalktı, sizin sorununuz ne, niye hala kalemler elinizde hea!?' dese cidden şok geçirirdim herhal.

  1. Gördüğün zaman eğer almazsan uyuyamam dediğin şey:
Yeni çıkan sakızlar.

  1. Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey:
İçinde şerbet olan her şey benim için bütün dünya demektir.

  1. Uğurun var mı?
Yok. Uğur denen şey yalan.

  1. Kendine en yakıştırdığın renk:
Nötr renkler.

  1. En sevdiğin takın:
Takılar, boş iş.

  1. Takıntın:
Malesef iki gram kilo bile alsam bunu takarım. Napayım!

  1. Ben bu şarkıyı duyunca şakırım:
Zeki Müren-Şimdi Uzaklardasın

  1. Solunda ne var?
Telefonum ve bazılarının ne işe bile yaradığını bilmediğim bir sürü kablo.

Mimlediklerim =)
Profösör, Dilara AKSOY, StummScream, Deli Kızın Sihirli Sandığı, ry, rococo . .
Sevgiler..

1 yorum:

  1. 1. Bana "sen haklıymışsın" diyie itiraf edilen söz beni şaşırtır.)
    2. Bir ağız mızıkası..
    3. Çikolata
    4. "16" (Aslında bu bir şifredir.
    5. Mor
    6. Takım yok ama anahtarlığım var. mevlana figürlü bir şilt..
    7. Takıntım düzen intizam.
    8. Biz her gece mehtaba çıkardık..
    9. Solumda annem var, sağımda eşim..

    YanıtlaSil