20 Şubat 2011 Pazar

oooo biiiir eziiiiiiiiiiiiiik

Biliyor musunuz burası benim yerim ve burada her şeyi paylaşabilirim. Birkaç sene önce çok samimi olduğum bir kız vardı. Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi. Her şeyimi anlatırdım ona. O da bana tabii ki. Neyse. Birkaç arkadaşımızla onun yalanlarını yakaladık falan. Böyle kendisini çok iyi gösterir falan ama eziktir. Yani bir kere cool değildir. Baştan aşağı berbat. Giyimi falan. Pazar malı deyip dalga geçmeyi sevmiyorum ama kızdığım şey bu aralar çok yanlış yolda olduğu. Beni kullanarak kendisini zor durumda kalan, kazık yemiş hatun olarak gösterip; çok iyi bir maceranın içine atması. Merdiven aralarında sevgilisiyle yapmadığı hatta yangın merdivenlerinde de yapmadığı bir şey kalmamıştır; yine de kendisiyle tanışan ilk her erkeğe kendisini tertemiz gösterir. Evet böyle bir kız. Daha senenin başında arkasından "or...pu" diye söylendiği kızların bir kaç ay önce kankası olmuştur.
Benden ona bir tavsiye; benim ismimi kullanarak bir şey yapmaya devam ederse, zararlı çıkacak olan odur.Çünkü benim kaybedecek hiçbir şeyim yok.

6 yorum:

  1. aynı şey başıma geldiği için seni çok iyi anlıyorum :D
    eziklere ölüm heheh
    içini döküp rahatlaman ne güzel benm okul bitti haddini bildirememek ya da böyle anlatıp rahatlayamamak içimde kaldı :))

    YanıtlaSil
  2. ohoo bu daha bir şey değil :) o kadar çok şeyini biliyorum ki biraz daha saçmalarsa isim soyisim verip yaycam onu :) bir de komik olan ne biliyor musun, kendisine bir bakmalı önce. kimle kimi kıyasladığını bilmeli köylü :)

    YanıtlaSil
  3. ahaaa! cat fight! bu yüzden samimi arkadaşlar edinmiyorum.

    bi de bu kızların coolluk takıntısı nedir? ben cool değilim ama ezik de değilim. halimden gayet memnunum.

    YanıtlaSil
  4. :) unut gitsin. tepki bile verme. yok say.

    YanıtlaSil
  5. bugün büyüük gün canlarım ciğerlerim böbreeeeeeeeklerm .d

    YanıtlaSil