26 Şubat 2011 Cumartesi

Kocher'ların dikkatine.


Evet insanlar hata yapar. İllaki küçük hatalar olmak zorunda değil. Belki büyük hatalar da yapılabilir. Çünkü ne de olsa insanız. Küçükken, kendimi bilmezken, bende hata yapmıştım. Belki de şu ana kadar 'cidden hata' diyebileceğim tek hatadır. Ama bu benim sorunum. Evet keşke yapmasaymışım diyorum ama üzülmüyorum da. Belki bana bir sene önce biri bunu duyup gelip sorsa utanırdım ama şimdi artık gayet rahat cevaplarını verebilirim. İnsanlar belli bir yaşa gelince ne hatalar yapıyor. Ben çocukken yapmışım ne olmuş yani.Neyse. 
Demek istediğim kimse beni yaptıklarımla yargılayamaz, yargılayıp rencide etmeye çalışırsa cevabını alır. Artık açıklamasını yapamayacağım bir şey yok hayatımda. Ve cevap veremeyeceğim insan da yok !

4 yorum:

  1. hatalardan ders almak önemli olan derler.. :/

    YanıtlaSil
  2. Evet öyle.. Ben dersimi günlerce evde geçirerek her gece ağlayarak ve hatta an zoru da ; düşünerek aldım..

    YanıtlaSil