12 Şubat 2011 Cumartesi

Hayde


Eski zamanlarda insanlar açık havada film seyretmek için ne kadar hevesle beklerlermiş o günü. Bende çok isterdim. Sevdiğim.. Öyle böyle değil ama.. Geçici de değil. Gerçekten sevdiğimle o an bütün her şeyin durmasını. Sadece orada film izlemeyi. Belki çok klişe ama yine de huzur verici. Çünkü biliyorum ki huzur veren film değil, açık hava ve o. Merak ediyorum. Aklımdakilerin hepsi acaba gerçekleşir mi. Çok geç kalmış olur muyum. Şimdi imkansız. İmkansızlıkları düşünürken çok kaybediyorum bunu da biliyorum ama yapacak bir şey yok, değil mi. Ama hissediyorum. Çok az kaldı... birkaçaycık.

2 yorum:

  1. Yaz gecelerinde bjir köyde yıldız kaymalarını izlemek de güzel. Milyarlarca yıldız gece gökyüzünde size göz kırpabilir..

    YanıtlaSil
  2. yaz gecesinde bir köye giderim, izlerim :)

    YanıtlaSil