14 Şubat 2011 Pazartesi

Dereboyuukavaklaaaaaaar


Haha okul varken okula gitmemek kadar güzel bir şey yok. Ve bugün tamamen şok oldum. Yani tamam her zaman   kavakların altında sevgililer olurdu ama bugün resmen aralarında bir iki metre olan bir sürü çift vardı. Yuh dedim artık. Bu kadar abartıldığını bilmiyordum, meğer bu yüzden karşı komşu polisleri her sabah buraya çağırıyormuş :) Gerçi hadi kızın evden okula gidiyorum diye çıkıp sevgilisiyle buluşmasına alışmıştık mahallecek ama karşımızda bu kadar rahatça öpüşebildiklerine şahit olmamıştık. Yarraab! Daha neler göriciğiz .

4 yorum:

  1. Bir olay vardı onu getirdin aklıma. Bir yerde okumuştum. Hollandalılar Türkler sayesinde ahlak sahibi oldu gibi birşeydi. Olayın gerçekleşme şekli ise şu şekilde. Her ağaç altında elbiseleri dallara atıp halk içerisinde utanmadan ilişkiye giren insanları gören bizimkiler tacizleriyle canlarından bezdirip bu olayı hiçe indirgemişler.

    Metnin orjinalini bulaydımda koyaydım dicektim ama benim anlatımımda pek fena sayılmaz değil mi?..

    YanıtlaSil
  2. Öpüşmek bence değerli olmalı ama karaborsaya düşmemeli. İki kişi arasında özel olmamalı. Başkasının kem gözlerinden ırak olmalı. Manevi bir değeri olmalı. Haklısınız...

    YanıtlaSil
  3. StummScream; gayet güzel anlattın
    profösör; nerde ıraaaaaklık yahuuuu bunlar da her şey ulu orta yerde :)

    YanıtlaSil
  4. "Profesyonel, yaptığı işi mutlaka birilerine öğreten, eserini görmek isteyendir."

    http://mefkuremiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil