16 Şubat 2011 Çarşamba

BUDA BENDEN HATIRA KALSIN..

Sen salak değilsin.bak bunu annen söylüyor.
saçma bir giriş dimi.Evet biliyorum ama bunun anlamını da en iyi sen biliyorsun :):).Ama hep sen yazacak değilsin ya birazcıkta ben yazayım :) Bu ne kadar doğru bilemem.Çünküüüü sonuç olarak bu SENİN. Evet yaa duyuyor gibiyim 'benim olan senindir' diyişini.tabisi öylee.ben şimdi bunu aldım sana yazıyorum yaa çoook büyük şeyler bekleme bu yazıdan çünkü bilirsin ben pek becerikli değilim bu konularda.Ama bak sana bir hikaye anlatabilirim mesela.Ufak mı ufak,şirin mi şirin bir kız ve onun bir arkadaşı varmış.Neredeyse beraber büyümelerine rağmen birbirlerini pek sevmezlermiş.Yalana gerek yok hiç sevmezlermiş aslında.Hatta öyle değişik bir durum ki bu iki kız uzunca yıllar sokakta birbirlerine selam bile vermez olmuşlar.Seneleeer sonra mia ve şilalay adındaki iki kız aynı dersaneye başlamışlar.Aslında senelerdir tanışıyor olmalarına rağmen nedense her şey sanki yeni tanışan iki kızın yaşadıkları gibi ilerlemeye başlamış.Ve her nasılsa bu iki kız sanki araya seneler girmemiş gibi çok yakın olmuşlar.hemde inana biliyomusun sadece 2 bilemedin 3 ay içinde.Her anları,her saniyeleri onları bırak her düşünceleri bir olmaya başlamış.Sonunda bir bileklik almışlar.'Hiç çıkarmayacağız' diye söz verilerek takılmış o bileklikler.Çok şey yaşamışlar,üzülmüüşler,sevinmişler,çoktan da öte güzel zaman geçirmişler.Zaman hızla akarken,YGS ve LYS belası etraflarını sarmış onlara boş vakit bırakmazlarken yinede en ufak seylerle eğlenebilip en ufak  şeylerden mutlu olabilmekmiş onların farkı.Küçük olan kararsızmış hemde çok.ve aklı karışık gezermiş hep.diğeriyse tam tersi.hep kararlıymış,bazı doğruları varmış ve bunlardan dışarı çıkmazmış.yada kim bilir öyle gözükmeye çalışıyormuş.En güzel ortak yanlarıysa hep gülmeleriymiş.hemde hiç sıkılmadan.Sürekli hayaller kurarlarmış.Hayallerin başında da İSTANBUL.Büyüğü aşkını küçüğe de bulaştırmış olsa gerek artık oda en az onun kadar hasretle İSTANBUL bekler olmuş.Mutluymuşlar.Uykuları varmış.Ders çalışmaları gerekiyormuşHatta küçük olan şu an çok sıkılmış.İşte bu kadar.bu hikayenin de burda bitmesi gerekiyormuş..Son olarak saçmalamak güzeldir.Ve mia blog'unu kullandığım için beni affet :) Şilalalalylay..Seviliyorsun...

8 yorum:

  1. merhaba. blogumu yakında izlemeye aldınız. ben de size dün geldim. sık sık gelicem artık. görüşürüz.

    size bir ödülüm var.
    :)

    YanıtlaSil
  2. ödülünüzü de alın isterseniz.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Amanın süpermiş buuuuu! :))

    YanıtlaSil
  4. güzel bir yazıydı. Devamı gelsin..

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler :) deep; yazını gördüm ama anlamadım bu gerçek bi ödül mü :)

    YanıtlaSil