12 Şubat 2011 Cumartesi

BubaşılığınadısadeceEVET

MerhabaEvetliGünler

Sabahları geç kalkmaya , evet
Her pazartesi diyete en başından en katı kurallarla başlamaya , evet
Aveaya daima , evet
Bütün gün blog okumaya, evet
Blogtaki izleyicilerin her birini deli gibi sevmeye , evet
Kahvaltıda şerbetli tatlı, öğle arası çaklıt, akşam yemeğinde tekrar şerbetli tatlıya, evet
Diş macununu sürekli yemeye , evet
Feyste profesyonellerle çekilen resimlere salyalarla bakmaya , evet
10000 sms e, evet
Upuzun konuşmaların sonunda bizden beklenen tepkinin sadece "peki" olmasına , evet
Yeni okula, evet 
Düzceli olmayan insanlara, evet
Baddis kızartmasını milkshake'e bandıra bandıra yemeye , evet
Teneke'ye , evet ( tükürüğümü yalarım )
Sütsüz-şekersiz kahveye , evet
Tırnaklardaki ojeyi , aseton kullanmadan çıkarmaya, evet
Sınavda karın gurultusuna milyonlarca kez, evet
Her 0.5 uç sorduklarında 0.7 var olmaz mı demeye, evet
Okula servis olmadan, tabanvay gitmeye, evet
Adını feriha goydum heaa" demeye , evet
Elmalı-tarçınlı çaya, evet
Banyodayken şarkı söylemeye , evet
Son ses cocoRoise dinlemeye, evet
WC'de saatlerce oturup; dergi okumaya, evet
Pucca okumaya , evet
Yeni insanlara , evet 
Yağmursuz, karsız, rüzgarsız havaya, evet
Dumansız hava sahasına, evet
Brokoli, enginar ve kerevize her bir de lahanaya, evet
Patska'ya , evet
Tabu oynayamamaya , evet
Her akşam dizi izlemeye , evet
Xo'xo-ya , evet
Her yere virgül atmaya, evet
evete,evet.sanadaevet,banadaevet,onadaevet. mucik.

10 yorum:

  1. Bütün gün blog okumaya, evet
    Blogtaki izleyicilerin her birini deli gibi sevmeye , evet
    Yeni okula, evet 
    Banyodayken şarkı söylemeye , evet
    Yeni insanlara , evet 
    Dumansız hava sahasına, evet
    Brokoli, enginar ve kerevize her bir de lahanaya, evet

    Bir de mızıka çalmaya evet deseydiniz ya benim gibi..

    YanıtlaSil
  2. Hahah :D çok tatlı bir yazı olmuş ^^

    YanıtlaSil
  3. Profösör ben sevmiyorum o yüzden hayır :) bir dahaki yazımı HAYIRa yazcam :)
    mis gibi ; teşekkürlerr blogdaş :)

    YanıtlaSil
  4. Çocuk iken nasıl bir çizgi film kahramanı olmak isterdim. Bunun cevabını düşündüm, düşündüm de hayatıma nasıl uygulamaya geçirdiğimi de birleştirerek burada paylaşmak istedim. Bu mimin cevabını herkes okuyabilir. yoruma yorum katabilir. Haydi öyleyse;

    Ben 1960 yıllarında Yüzbaşı Tom Miks'in macerlarını okurduk hep gizli gizli. Ders çalışmak sıkıcı gelirdi bana . Sonra büyüdüm ben. Lise yıllarında para kazanmam gerekiyordu, okuyabilmem için. Tay Yayınları'na baloncu olarak free çizerlik yaptım. İngilizce gelen resimli romanların, konuşma balonunun üzerine aydınger koyup, türkçelerini yazıyordum rapido kalemlerle. Yüzbaşı Tom Miks'in macera arkadaşlarından birsi de Profösör idi. (Son iki "ö" noktalı yazılıyor.) Ne zaman darda kalsalar Profösör mutlaka bir çare ve çıkış yolu buluyordu arkdaşlarına.

    Gel zamn git zaman Üniversitede beni adımla değil de "Profösör" lakabımla çağrılır oldum. Şimdi de Profösör rumuzunu kullanıyorum burada. Belki blogdaşlarıma çare bulurum diye.

    Dolayısıyla "Profösör" Tommiks kadar kahraman olmasa da, maceracılara danışmanlık yapan bir figürdür. Ama bu arada Alaaddin i de sevdiğimi söylerim. Çünkü ben son zamanlarda şişeden çıkan bir cinim...

    YanıtlaSil
  5. kendi mi protestoda gibi hissettim bi kişi cümleyi söylüyo içimde toplu bi eveeet sesi geliyo güzel yazmışsın ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Düzceli olmayan insanlara evet?

    Bunun altındaki sebebi merak ettim :D

    YanıtlaSil
  7. tanıdığım bütün düzcelilerin kalitesiz fesat dedikoducu saman altından su yürütenlerden oldukları için olabilir mesela .

    YanıtlaSil
  8. Düzce'de oturuyorum ama Düzce'li değilim, Düzce'lileri savunacak da değilim. O dediğin türde kişiler her yerde var. Sana sadece onlardan denk gelmiş demek ki. Her yerin iyisi de kötüsü de vardır. Neyse boşuna uzatıyorum.

    YanıtlaSil
  9. evet her yerde olabilir olamaz demiyorum zaten, ama bana %90ı orda denk geldi .)

    YanıtlaSil