24 Ocak 2011 Pazartesi

Yaz gelsin ama artık ya


Neyi özledim biliyor musunuz, sabahları güneşin gözüme vurup beni rahatsız ederek uyandırmasını. Sanki huzurmuş o benim için. Yatakta o güneşin verdiği hazla esnemek, paha biçilemez bence. Sonra şapşal gibi kalkardım yatağımdan banyoma geçip aynanın karşısında saçımı gelişigüzel toplardım ve aynaya 'eaaaaaaaaağ diye ağzımı açardım. Neden bilmem ama ilk önce onu yapardım ve başlardım fırçalamaya dişlerimi. Ve belkide her sabah ayrıntısız ayaklarımı merdivene çarpıp inerdim alt kata. Alt kat sanki üst kata göre daha farklı atmosferde olurdu. Yukarıda sessizlik varken altta hep bi konuşmalar olurdu. Ve eksiksiz her sabah kahvaltıda birileri olurdu.  Yazın verdiği açlıktan mıdır bilmem kimseyle paylaşmak istemezdim mutfağımızı. Ve sanki bana inat gelirdi herkes. Sonra öğlene doğru başlardım ojelerimi sürmeye. Fazlada düşünmezdim ya pembe ya da kırmızı olur ojelerim. Arada bir enteresan renkler de olabiliyor tabii. Neyse. Ojelerimi hallettikten balkona çıkarım. Kiracının çocuklarına ilk önce 'Köpeğiiiiiiii rahat bırakın beğğğğğğğ diye çemkirip içeri girerdim. Nerde kalmıştım. Heh ojeler. Neyse onları sürdük. Geriye ne giyineceğim kalırdı. Evet yazın en sevdiğim getirdiği şeylerden biri de miniler. Hava sıcak oley. Hemen bir şort tişört bitti bile. Sonra dersim varsa derse , yoksa da Patska'ya (: Bi dönem çok sarmıştık oraya. Güzel ortam. Tek kızdığım nokta sevgilimi ihmal ederdim. Neyse ki artık öyle bir ihmal söz konusu değil. En azından bilerek. Gece oldu diyelim. O da hoş. Ya güzel bir film karşısında dondurmamı yerdim ve elimde tabiikide telefonum . Ya eriğimi yerim hart hurt ya da dışarıda olurdum. Şimdi fark ettim ki gerçektende özledim ben sıcağı ya. Hem nedendir bilmem yazın insanlar bana daha sıcak geliyor. Daha az fesat oluyorlar :) Bilmiyorum belkide bütün darbeleri kışın yediğim içindir demeden de edimiciğim. 
He bir de şimdi pattis kızartması olsa da çilekli milkshake'leyip yesek.

4 yorum:

  1. kışın o kalın yorganın altında bir sağa bir sola dönerek sabah miskinliği yaşamakta ayrı bir güzel be! =P

    YanıtlaSil
  2. yok yok, kasvet var onda . bunaltıcı güneşi isterim, ışık isterim :)

    YanıtlaSil
  3. Hmm ben karanlıkta oturmayı severim o da var tabi =P

    YanıtlaSil