27 Ocak 2011 Perşembe

Yaşattırabildikleri kadar varlar aslında



Zaman değil aslında insanları yoran. Yaşadıkları ve yaşattıklarıdır yorucu olan. Boş olan, gözlerini kulaklarını etrafa kapatan insanlar ne kadar yorulabilir ki. Neyi ne kadar bilip, yorum yapabilir dışarıdaki dünyaya ?
Her acıyı tatmış, her türlü insanı tanımış insandan ne beklenir biliyor musunuz. Koca bir hayat tecrübesi. Hemde 40+ yaşlarda olmasına gerek yok. Dedim ya, her şey yaşananlardadır bir nevi.
aayt zaaman beni neden yoruyosuun , falan dermişim.

6 yorum:

  1. kesinlikle..

    Aayt zaaman iremi neden yoruyosuun,falan dermisim:)

    YanıtlaSil
  2. Cık. Kötü oluyor öyle :)

    YanıtlaSil
  3. hepimizin hayatı birbirine benziyor aslında rory'nin ki sana senin ki de bana benim ki de başkasına.belki de hiçbirimiz yaşadıklarımızı tam olarak anlamıyor ve yeterli zamanımız kalıp kalmadığını hissedemiyoruz..o deül de senin hissetmeni istediğim şey ise yaz hemen geldiğinde sabah doğacak güneşin gözüne girerek yaratacağı rahatsızlık:)

    YanıtlaSil
  4. evet bence de. Bi an önce güneş beni rahatsız etmeli çünkü yaşananlar ona daha fazla ihtiyac duymama neden oluyor (:

    YanıtlaSil
  5. +40 olmak demek olayları sadece daha fazla örneklendirebilmek ve daha fazla ihtimal ile karşı karşıya kalmış olabilmek demek.

    30 yaşındaki insanların beni hayretle dinleyip sordukları zamanları biliyorum.

    YanıtlaSil
  6. evet bende bundan bahsediyorum.

    YanıtlaSil