26 Ocak 2011 Çarşamba

Selam ergenus .


Bir kız tanıdım bundan aylar önce. Kendine güveni vardı. Hoş geliyordu da. Sadece gizli yönleri vardı. Evet bir şeyler saklıyordu, belliydi. Ama bilemiyordum. Bilmediğim için de yorum yapmıyordum. Arada bir süzüyordu da beni. Anlamıyordum, anlamadığım gibi anlamaya da çalışmıyordum. Tam da servisin önünü görene kadar. Konuştuklarını. Heh dedim. Anlamalıydım. Neyse olaya tek bir hamlede müdahale etmemle birlikte her şey düzeldi. Yine eski biz olduk. Yine kafama takılmıyor değildi bakışları. Sonra öğrendim ki. Takıntılının tekiymiş. Yeni bir insan modeli tanıdım yani. Nasıl biri olduğundan bir ara bahsetmiştim o yüzden şimdi yazmıyorum tekrar buraya :) 
Neyse.
Demek istediğim ; bazı insanlar büyürken olgunlaşmıyor. Kafa yaşı arttıkça, beyin yaşı küçülüyor. Öyle bir küçülüyor ki. Yüzsüzleşiyor. 
Bana + katan tek bir şeyi oldu ergenusumuzun. Artık insanların çok farklı olabileceğini biliyorum. Kendisini süper modifiyeli gösterirken koca bir " 0 " olduğunu. Selam genç.
ya sen olmasan ben sıkıldığımda ne döktürecektim buraya, şekerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder