17 Ocak 2011 Pazartesi

PazarıPazartesineeBağlarım. BenBağlarım.

Merhaba. Ben bugün hasta olduğu için okulu, dersleri ve yazılısını kıran öğrenciyim.
Yarına +1'le beraber tam 4 tane yazılım var. Ev boş. Hastayım. Hemde nasıl hasta. Bütün selpaklar bana çalışıyor diyebilirim.Deli gibi ortam yaptım kendime , nerdeyse evin bir katını dolu dolu işgal ediyorum.
Tv'de sonuna kadar sesi açık olan Dream Tv izlerken telefonda ablamla konuşuyorum. Yerde LYS Matematik kitapları dolu ve ben içinden bir tanesini bile açıp bakıp çözüp hohoho bu ne kolay soruymuş demek istemiyorum. Evet bir yandan da yazıyorum.
Biliyorsunuz ki ben saçmalama dönemindeyim bu aralar.
Arada sırada mutfakta dolaba dalıyorum. Uzun bir süre bakışıyoruz tatlılarla. Sonra durduruyorum kendimi. Yapma diyorum, boşver, bak 34987 kaloridir onlar şimdi. Eveeeeeeeeeeeeeeeeet zaafımı yendim derken 120km  hızla kapıyorum tatlıyı dolaptan..Gerisi malum arkadaş.Tam rahatladım derken telefonumdan 'Gooooooooonk sesi geliyor. Şarjım bitiyor ama odadaki bütün prizler dolu. Malum tv, telefon ( ev ), laptop vs vs... Onu kendimden uzaklaştırmakta istemiyorum her an biri mesaj atabilir diye.
Anlayacağınız epey bir dertliyim.
Şimdiki planımsa, banyoya gidip yüzümdeki siyah noktaları deşmek.
Sonra..
He bir de söylemeden edimiciğiiiiiiiim.
Ben deli gibi Muse dinliyorum yaaaaaaaaaaa.

2 yorum:

  1. tek hoslanilcak tarafi muse dinliyor olman :)

    YanıtlaSil