30 Ocak 2011 Pazar

Kayar bu yıldız

Bazen o kadar çok hayal kurardım ki her gece balkonda yatar gökyüzüne bakardım yıldız kaysın da dilek tutayım diye. Her akşam başka bir isteğim olurdu; Fatma teyze artık bana iğne yapmasın, merve barbielerimi sevmekten vazgeçsin, annem her seferinde bahçeden sırf beni eve almak için teyzene gidecez diye kandırmasın, ablamlar gece yatarken ben anlamayayım diye ingilizce konuşmasınlar diye..Bir kere bile kabul olduğunu görmedim çünkü her kış en az 10-15 tane iğneyi yerdim, merve barbielerimden vazgeçmek yerine bacaklarını koparırdı , annem zaten hiç vazgeçmedi. Ve ablamlar, sayemde bildikleri kelime sayısı bile artmıştır.Yani neymiş; yıldızlar birer palavraymış.

2 yorum:

  1. Bu yüzden kurduğun hayal dünyasında yaşamayı denemek onu gerçeğe uyarlamaktan daha hoş olabiliyor.

    YanıtlaSil